IKEA, la bilant: Romanii au cumparat 532 kilometri de hot-dog si aproape 6 milioane de chiftelute
Astfel, 3.323.181 de oameni au vizitat magazinul si numarul de produse IKEA care au ajuns in casele romanilor a crescut considerabil si anul acesta.
Astfel, 3.323.181 de oameni au vizitat magazinul si numarul de produse IKEA care au ajuns in casele romanilor a crescut considerabil si anul acesta. Din cele 18,3 milioane de produse vandute, 23% au fost produse de mobilier si 77% decoratiuni si accesorii. Cea mai bine vanduta familie de mobilier a fost familia de sufragerii BESTA, cu 93.851 de bucati, in timp ce accesoriile care s-au vandut cel mai bune au fost farfuriile OFTAST, cu 903.353 de bucati.
Mai mult, 127.262 de comenzi online au ajuns in casele romanilor, cele mai multe din Bucuresti, Cluj, Timis, Iasi si Constanta. Mai mult, IKEA Romania si-a sporit capacitatea de depozitare cu 30%, prin deschiderea unui depozit logistic in august 2017 si, astfel, imbunatatind disponibilitatea stocurilor pentru multe produse.
Departamentul IKEA FOOD, format din Restaurantul IKEA, Magazinul de delicatese suedeze si Bistro IKEA, a ajuns la o crestere a vanzarilor cu 9,9% fata de anul anterior. Din totalul rezultatelor de vanzari inregistrate de IKEA Romania, vanzarile IKEA FOOD reprezinta 6,1%. Mobilier colectat prin programul de reciclare si refolosire: aproximativ 1000 de piese de mobilier vechi. ... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro