Hibele publicitatii electorale in mediul online. Robert Turcescu cere clarificari

Hibele publicitatii electorale in mediul online. Robert Turcescu cere clarificari

"Atrag atentia asupra unei situatii extrem de grave si care va avea consecinte daca nu se iau masuri de reparare a acestei spete. d), pentru a obtine la finalul campaniei rambursarea sumelor cheltuite, potrivit legii pentru publicitate in mediul on-line, toti cei care vor solicita acest lucru vor fi obligati sa completeze o declaratie privind adresa de internet unde materialul de propaganda electorala a fost afisat, datele intre care acesta a fost postat din partea proprietarului site-ului, conform modelului prevazut in anexa nr 12.

acum 39 luni (7 May 2016)

"Atrag atentia asupra unei situatii extrem de grave si care va avea consecinte daca nu se iau masuri de reparare a acestei spete. Cheltuielile din campania electorala sunt reglemetate in asa fel incat cheltuielile candidatilor care depasesc pragul electoral vor putea fi deductibile in functie de un ghid al finantarii campaniei electorale pus la dispozitie de AEP (...) Problema bizara, nemaintalnita pana acum, e publicitatea in mediul on-line", a declarat, vineri, Robert Turcescu la sediul PMP.

"Sunt convins ca legiuitorul si AEP au avut intentii bune dar, din pacate s-a ajuns la o situatie aberanta pe care o reclam public. d), pentru a obtine la finalul campaniei rambursarea sumelor cheltuite, potrivit legii pentru publicitate in mediul on-line, toti cei care vor solicita acest lucru vor fi obligati sa completeze o declaratie privind adresa de internet unde materialul de propaganda electorala a fost afisat, datele intre care acesta a fost postat din partea proprietarului site-ului, conform modelului prevazut in anexa nr 12.

De asemenea, referitor la publicitatea on-line, in solicitarea catre AEP se precizeaza ca: "in acest caz daca se lucreaza in campanie cu Google Adwords si Facebook Adwords, prin urmare, distribuirea bannerelor on-line facandu-se prin aceste programe, nu putem cere prin aceste programe completarea formularului 12 pentru fiecare aparitie a bannerelor sau spoturilor difuzate pe site-urile agreate. Factura este emisa de ''Google'' sau ''Facebook''.Daca se lucreaza cu o firma care realizeaza aceste servicii poate completa anexa 12 doar cu datele proprii si cu site-urile unde se vor difuza materialele, fiind imposibil sa contabilizam codul de inregistrare al site-ului, nume, prenume sau denumirea site-urilor, stampile etc.

Totodata, PMP cere lamuriri si cu privire la videoclipurile de la TV si din mediul on-line ale candidatilor.

O alta lamurire pe care ... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro