Haos pe strazile Capitalei si fara protestele transportatorilor

Haos pe strazile Capitalei si fara protestele transportatorilor

Potrivit reprezentantilor Politiei Rutiere principalele motive ale haosului de marti dimineata au fost unele restrictii de trafic - fie din cauza lucrarilor la carosabil, fie din cauza ca pe unele sectoare de drum au fost restrictii pentru a facilita deplasarea coloanelor oficiale, cu ocazia vizitei presedintelui Frantei la Bucuresti, Francois Hollande. Concret, primarita propune benzi unice pentru RATB, o retea viabila de piste pentru biciclete, extinderea numarului de intersectii incluse in sistemul de management al traficului din Bucuresti (SMTB) si o colaborare cu programul global Waze Connected Citizens, care ofera autoritatilor informatii in timp real cu privire la trafic, gropi, accidente si ambuteiaje.

acum 34 luni (13 Sep 2016)

Potrivit reprezentantilor Politiei Rutiere principalele motive ale haosului de marti dimineata au fost unele restrictii de trafic - fie din cauza lucrarilor la carosabil, fie din cauza ca pe unele sectoare de drum au fost restrictii pentru a facilita deplasarea coloanelor oficiale, cu ocazia vizitei presedintelui Frantei la Bucuresti, Francois Hollande. Restrictii mari de circulatie

Insa chiar daca presedintele francez a parasit deja Romania, cosmarul din traficul Capitalei nu va disparea prea curand, atrag atentia politistii de la Brigada Rutiera. Si in urmatoarele zile va fi aglomerat pe bulevardele principale, dar si la intrarea in Capitala, in zonele Domnesti, Berceni si Popesti-Leordeni. De evitat este si zona Chitila, din cauza lucrarilor la carosabil. De exemplu, Compania de Drumuri a inceput sa monteze separatoare de sens din beton pe patru kilometri in orasul Otopeni (in judetul Ilfov) cu restrictii partiale pe banda a treia in ambele sensuri. Cine blocheaza circulatia

Politia Rutiera pare depasita de situatie si nu poate face prea multe pentru a-i ajuta pe soferi. Sa nu uitam si lucrarile care se executa la partea carosabila. Pe de alta parte, programul diferentiat al celor care pleaca la lucru. Unii blocheaza intersectiile pentru ca se grabesc, nu se respecta regulile de circulatie. Tine de civilizatie", a explicat, pentru "Adevarul", comisarul Ovidiu Munteanu, purtatorul de cuvant al Brigazii de Politie Rutiera Bucuresti. Unele se mai defecteaza din cauza lucrarilor, a intemperiilor sau a altor cauze, dar se intervine la timp si se remediaza defectiunile in cateva ore. Bucurestiul este tranzitat zilnic de peste 1,5 milioane de autovehicule, iar in Capitala sunt inmatriculate 1,1 milioane de masini", a mai spus comisarul Ovidiu Munteanu.

Cum vrea primarul general sa rezolve problema traficului

Desi de-a lungul anilor toti primarii au promis rezolvarea problemei traficului... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro