Haine cu mesaje: inscriptii, embleme si desene, la moda in 2016

Haine cu mesaje: inscriptii, embleme si desene, la moda in 2016

An de an, designerii internationali stabilesc tendintele pentru sezoanele care urmeaza, iar in randul recomandarilor stilistice pentru 2016 un rol important il joaca citatele, emblemele, logourile si mesajele in alfabetul chirilic, dupa cum reiese din prezentarile caselor mari de moda, printre care Moschino, Loewe si Dolce&Gabbana. Desi o tendinta proeminenta sezoanele urmatoare, astfel de detalii sunt destul de greu de incadrat in tinute, in opinia stilistei si bloggerului de moda Adriana Popescu (foto). Si directorul creativ al casei de moda Gucci, Alessandro Michele, a ales, in prezentarea de primavara-vara de anul viitor, o abordare asemanatoare, numele "Gucci" ivindu-se, in mod subtil, langa logoul traditional pe gentile si hainele din colectie.

acum 90 luni (4 Dec 2015)

An de an, designerii internationali stabilesc tendintele pentru sezoanele care urmeaza, iar in randul recomandarilor stilistice pentru 2016 un rol important il joaca citatele, emblemele, logourile si mesajele in alfabetul chirilic, dupa cum reiese din prezentarile caselor mari de moda, printre care Moschino, Loewe si Dolce&Gabbana. Desi o tendinta proeminenta sezoanele urmatoare, astfel de detalii sunt destul de greu de incadrat in tinute, in opinia stilistei si bloggerului de moda Adriana Popescu (foto). "Moda nu mai are limite de foarte mult timp, asa ca depinde de noi sa temperam compozitiile tinutelor pe care le abordam. Trendul hainelor cu citate si embleme este destul de riscant, pentru ca imprimeurile pot crea volum, pacalind ochiul in moduri deloc dezirabile. Limita dintre bun gust si kitsch este o supraaglomerare de astfel de elemente. Oricat de loial ii esti unui brand, sa te inconjori de logourile acestuia nu este niciodata o idee buna. Sa ne imaginam un frigider prin anii 2000, cazut prada unui colectionar de magneti si stickere", a declarat Adriana Popescu, stilista si blogger de moda la walkwithad.com.

Cu toate acestea, tinutele cu astfel de elemente pot fi piese principale in cadrul unor tinute actuale si la moda. Logouri si personaje animate Dupa o perioada in care logomania si moda inscriptiilor pe haine au fost uitate de cei mai multi creatori de moda, in 2016 trendul revine in mod spectaculos, consemneaza editia americana a revistei "Vogue". Viziunea "copilului teribil", designerul britanic Jonathan Anderson, s-a facut remarcata in cea mai recenta colectie a casei de moda Loewe, care a inclus in colectia din sezonul de primavara-vara 2016 o serie de haine imprimate cu numele brandului. Si directorul creativ al casei de moda Gucci, Alessandro Michele, a ales, in prezentarea de primavara-vara de anul viitor, o abordare asemanatoare, numele "Gucci" ivindu-se, in mod subtil, langa logoul traditional pe gentile si hainele din... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro