Greseli frecvente la examenul de traseu. Ce recomandari au specialistii pentru a trece proba practica

Greseli frecvente la examenul de traseu. Ce recomandari au specialistii pentru a trece proba practica

Dupa ce candidatul la examenul pentru permisul de conducere obtine minim 21 de puncte la proba teoretica, la "sala", urmeaza proba practica, respectiv traseul, unde trebuie sa obtina 20 de puncte. Acolo trebuie sa fii atent in mai multe parti deodata, sa te uiti la drumul din fata ta, la masinile din contrasens, la masinile care fac dreapta sau stanga, la pietoni, la masinile de langa tine si sa anticipezi cine ce vrea sa faca pentru a evita accidente", a declarat Ioana, care si-a luat carnetul de curand, insa abia de la a doua incercare, dupa ce a picat la traseu prima data, intr-o intersectie aglomerata din Bucuresti. Nereducerea vitezei de deplasare in locurile unde aveti aceasta obligatie si cu precadere la trecerile de pietoni nesemaforizate unde nu trebuie sa aveti o viteza mai mare de 30 de kilometri pe ora Cel mai important lucru este sa observati din timp trecerile de pietoni si sa reduceti viteza, iar daca pe trotuar sunt persoane care asteapta sa traverseze, opriti masina pentru a le acorda prioritate. Greseli frecvente la examenul de traseu: nerespectarea traseului indicat de examinator Se intampla destul de des ca, din cauza capacitatii reduse de concentrare sau a emotiilor, candidatul sa nu respecte indicatiilor examinatorului legate de faptul de a face un viraj, astfel ca acesta poate merge inainte in loc sa schimbe directia de mers.

acum 90 luni (12 Jan 2015)

Dupa ce candidatul la examenul pentru permisul de conducere obtine minim 21 de puncte la proba teoretica, la "sala", urmeaza proba practica, respectiv traseul, unde trebuie sa obtina 20 de puncte. Greseli frecvente la examenul de traseu, comise in intersectii Unii dintre candidatii la examenul pentru obtinerea permisului de conducere s-au plans ca, desi se spune ca cele mai mari probleme se intampina la parcare, adevaratul "chin" vine abia in momentul in care, in timpul probei practice, candidatul ajunge in intersectii. Acolo trebuie sa fii atent in mai multe parti deodata, sa te uiti la drumul din fata ta, la masinile din contrasens, la masinile care fac dreapta sau stanga, la pietoni, la masinile de langa tine si sa anticipezi cine ce vrea sa faca pentru a evita accidente", a declarat Ioana, care si-a luat carnetul de curand, insa abia de la a doua incercare, dupa ce a picat la traseu prima data, intr-o intersectie aglomerata din Bucuresti. Specialistii au facut un mic "top" cu greseli frecvente la examenul de traseu auto facute de candidati: 1. Neasigurarea sau asigurarea incorecta la schimbarea benzilor de circulatie sau a directiei de deplasare Aceste lucruri se intampla mai ales la schimbarea benzilor de la stanga la dreapta unde, de cele mai multe ori, candidatii se asigura superficial, respectiv se uita doar in oglinda, si nu acopera punctul mort. In momentul in care vreti sa executati o astfel de manevra, trebuie sa va uitati in partea stanga, spre sina de tramvai, iar daca vine tramvaiul, ramaneti pe loc, paralel cu sina acestuia, la aproape jumatate de metru distanta, pana trece tramvaiul. Desi sunt aspecte care chiar si cursantilor la scoala de soferi li se par absolut firesti, lipsa experientei in sofat si emotiile din timpul probei practice lasa loc unor astfel de greseli frecvente la examenul de traseu. Nereducerea vitezei de deplasare in locurile unde aveti aceasta obligatie si cu precadere la trecerile de pietoni nesemaforizate unde nu trebuie sa av... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro