Gara Regala din Curtea de Arges, lasata in paragina 27 de ani. Autoritatile fac reparatii de mantuiala pentru funeraliile Regelui Mihai

Gara Regala din Curtea de Arges, lasata in paragina 27 de ani. Autoritatile fac reparatii de mantuiala pentru funeraliile Regelui Mihai

Zeci de muncitori de la Salubritate lucreaza de duminica in zona garii, iar mai multi angajati ai CFR curata sinele de cale ferata si vopsesc stalpii de iluminat si bordurile de pe peron. Angajatii CFR lucreaza de zor in al 12-lea ceas FOTO: Dan Badea Legat de starea deplorabila a Garii din Curtea de Arges, am stat de vorba si cu istoricul Stefan Dumitrache, directorul Muzeului Municipal Curtea de Arges.

acum 74 luni (12 Dec 2017)

Trenul Regal cu sicriul Regelui Mihai I va sosi in Gara din Curtea de Arges sambata, 16 decembrie, la ora 17.30. Cortegiul funerar se va deplasa, apoi, de la gara la Catedrala din Curtea de Arges.

Zeci de muncitori de la Salubritate lucreaza de duminica in zona garii, iar mai multi angajati ai CFR curata sinele de cale ferata si vopsesc stalpii de iluminat si bordurile de pe peron.

Laurentiu Moraru (40 de ani) locuieste intr-un bloc aflat aproape de Gara Regala si se indoieste ca lucrarile vor fi gata la timp. "Cei de la CFR au trimis o firma din Brasov sa cojeasca peretii garii si sa o varuiasca. De la Revolutie si pana acum cei de la Ministerul Transporturilor n-au investit niciun leu aici.

Angajatii CFR lucreaza de zor in al 12-lea ceas FOTO: Dan Badea

Legat de starea deplorabila a Garii din Curtea de Arges, am stat de vorba si cu istoricul Stefan Dumitrache, directorul Muzeului Municipal Curtea de Arges.

"Legat de faptul ca nu s-a facut nimic la Gara Regala Curtea de Arges, justificarea celor de la Ministerul Transporturilor a fost ca au avut-o concesionata la firma milionarului care s-a sinucis in avion in 2015 (n.red.-este vorba de firma Regiotrans, firma lui Costel Comana). Firma respectiva si-a intrerupt activitatea de transport feroviar de calatori in martie 2015. Autoritatile din Curtea de Arges au facut demersuri la Ministerul Transporturilor din 2014. In zona garii, cei de la CFR au inchiriate terenuri la tot felul de engrosisti. Dupa Revolutie nu s-a facut nicio investitie la gara din Curtea de Arges. Categoric vina e la Bucuresti, la Regionala de Cai Ferate Craiova, la SNCFR si la Ministerul Transporturilor.

"Si celelalte gari regale de pe traseu sunt abandonate si neingrijite"

Directorul Muzeului Municipal Curtea de Arges ne-a precizat si ca "au fost abandonate si celelalte t... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro