Franta investigheaza Facebook si Google pentru posibile probleme antitrust pe piata publicitatii online

Franta investigheaza Facebook si Google pentru posibile probleme antitrust pe piata publicitatii online

Institutia va analiza rolul firmelor care ajuta furnizorii de publicitate si site-urile sa cumpere si sa vanda publicitate in functie de demografie si obiceiurile de navigare pe Internet.

acum 48 luni (24 May 2016)

Institutia va analiza rolul firmelor care ajuta furnizorii de publicitate si site-urile sa cumpere si sa vanda publicitate in functie de demografie si obiceiurile de navigare pe Internet. Masura autoritatii pentru concurenta din Franta scoate in evidenta interesul tot mai mare al autoritatilor de reglementare fata de rolul jocat in piata de marile companii de internet si volumul mare de date pe care le colecteaza despre utilizatori. Autoritatea pentru concurenta din Germania a deschis la randul ei o investigatie in acest an, pentru a stabili daca Facebook abuzeaza de pozitia dominanta pe piata retelelor sociale, pentru a determina utilizatorii sa ofere informatii personale. In Romania, mai multe companii s-au plans de faptul ca Google si Facebook impun semnarea contractelor de publicitate cu subsidiare din Irlanda, unde taxele sunt mai mici, astfel ca firmele din Romania sunt dezavantajate fiscal. ... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro