FOTO Test drive Mercedes-Benz C200d

FOTO Test drive Mercedes-Benz C200d

de la vreo 2-300 de metri nu poti face diferenta dintre un C, un E si un S. Sub capota am avut un propulsor diesel de 2.143 cmc, unul care dezvolta 136 CP intre 2.800 si 4.600 rpm si un cuplu motor de 350 Nm de la 1.200 pana la 2.600 rpm.

acum 60 luni (21 Aug 2017)

de la vreo 2-300 de metri nu poti face diferenta dintre un C, un E si un S.

Sunt unul dintre cei care au o mica nostalgie, unul care isi mai doreste sa vada un Mercedes cu linii drepte si unghiuri, poate de aceea iubesc G Class, dar nu pot nega faptul ca noul C Class este o aparitie. Chiar daca desenul plansei de bord preia intr-o forma minimalista tema de la S Class, cel putin in zona consolei centrale... Acest cocktail intre modern si clasic este extrem de tonic la interior. Mici detalii de finisare pentru clasa din care face parte si faptul ca zona sensibila la atingere a controller-ului de pe tunelul median este sensibila la "incarcare"... Si poate faptul ca trebuie sa navighezi putin prin meniul computerului de bord pentru a ajunge, spre exemplu, la optiunea de a decupla ESP-ul. Uneori ai nevoie de acces la astfel de functii repede...

Sub capota am avut un propulsor diesel de 2.143 cmc, unul care dezvolta 136 CP intre 2.800 si 4.600 rpm si un cuplu motor de 350 Nm de la 1.200 pana la 2.600 rpm. Cu alte cuvinte un propulsor relaxat care nu ar avea motive sa sara de 3.000 rpm pe durata existentei sale. Din punct de vedere tehnic nu prea avem ce reprosa. Dieselul de sub capota are un sunet care nu se asorteaza cu eleganta caroseriei. Si poate in viitor Mercedes va veni cu un diesel care sa nu sara de bariera celor 2.000 cmc.

Faptul ca acest propulsor ofera resurse atat de jos se traduce prin reprize bune de la turatii joase. Un model care in regim urban ne-a alintat cu un consum de aproape 10 litri. Extraurban am descoperit si valori de 4,6 litri... ... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro