FOTO Seat Ibiza - al doilea facelift si motorizare noua

FOTO Seat Ibiza - al doilea facelift si motorizare noua

Seat Ibiza facelift 1.0 TSI FR 0-100 km/h: 9,2 secunde Viteza maxima: 197 km/h Cilindree (cmc): 999 Putere (CP): 110 la 5.500 rpm Cuplu maxim: 200 Nm la 2.000 rpm L/l/i: 4.061 / 1.693 / 1.445 Masa proprie: 1.381 kg Volum portbagaj (l): 292 Consum mediu: 5,5 l/100 km (urban) Cutie de viteze: manuala, 6 trepte Cuplat la o cutie manuala cu 6 trepte, motorul face din aceasta masina una care se misca bine in traficul urban.

acum 76 luni (2 Feb 2016)

Faceliftul subcompactei spaniole a adus in gama si un motor mic de doar 1 litru. Modelul testat de noi vine in varianta de echipare FR, de fapt si singura care iti aduce sub capota acest motor nou. Desi masina arata mai sportiv, probabil multi nu o sa fie satisfacuti pe deplin de cei doar 110 CP pe care ii livreaza Ibiza. Faceliftul este destul de timid si a afectat in principal partea fata a masinii, acolo unde confundam putin Ibiza cu noul Leon. Sub capota, motorul de 110 CP si cu un cuplu de 200 Nm isi face treaba foarte bine. Seat Ibiza facelift 1.0 TSI FR

0-100 km/h: 9,2 secunde

Viteza maxima: 197 km/h

Cilindree (cmc): 999

Putere (CP): 110 la 5.500 rpm

Cuplu maxim: 200 Nm la 2.000 rpm

L/l/i: 4.061 / 1.693 / 1.445

Masa proprie: 1.381 kg

Volum portbagaj (l): 292

Consum mediu: 5,5 l/100 km (urban)

Cutie de viteze: manuala, 6 trepte

Cuplat la o cutie manuala cu 6 trepte, motorul face din aceasta masina una care se misca bine in traficul urban. Comportamentul directiei este undeva pe la media segmentului, iar suspensiile absorb destul de bine gropile. La capitolul spatiu oferit, masina este undeva la media segmentului, la fel si la spatiul oferit pentru bagaje. Consola centrala prezinta un afisaj tactil de dimensiuni rezonabile, de unde se comanda multe functii ale masinii, acesta fiind unul dintre putinele elemente moderne din designul interior. Cel mai nou sistem de siguranta prezent la bord, pe langa ABS si ESP, se numeste Multi Collision Brake. Modelul de test era echipat cu camera pentru marsarier, dar si senzori de parcare, aceste dotari fiind optionale. ... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro