FOTO Proiect futurist la Timisoara. Un nou pod rutier si o pasarela pietonala peste Bega

FOTO Proiect futurist la Timisoara. Un nou pod rutier si o pasarela pietonala peste Bega

Propunerea pentru pod, semnata de biroul de arhitectura Gaivoronschi & Andreescu din Timisoara, este simpla si eficienta, dar eleganta si bine integrata, urmarind sa ofere o solutie pragmatica, functionala pentru doua benzi de circulatie pe sens si implica costuri optime de implementare. Pe langa componenta rezidentiala ce va include peste 1.000 de apartamente si cea office, care va cuprinde peste 50.000 metri patrati de spatii de birouri de noua generatie, ISHO va oferi un centru de conferinte, dar si un spatiu de co-work de tip hub. Ansamblul va fi deservit de 2.000 de locuri de parcare, va include un mix ideal de servicii, precum gym, spa, piscina, dar si un parc de peste 7.500 metri patrati.

acum 40 luni (15 Sep 2017)

Mulberry Development, dezvoltatorul proiectului ISHO, fondata de antreprenorul Ovidiu Sandor, a finalizat proiectarea podului auto si pasarelei pietonale peste Bega. Acesta va inchide practic inelul II de circulatie, planificat sa traverseze bulevardul Take Ionescu, cat si cel mai modern ansamblu rezdential care se construieste in Timisoara. Proiectarea a fost facuta de echipa omului de afaceri Ovidiu Sandor, cel care construieste noul cartier rezidential foarte aproape de centrul orasului. Solutia generata va asigura o legatura coerenta a inelului II de circulatie de pe strada Baader, peste pod pana la sensul giratoriu de pe strada Pestalozzi unde se leaga de inelul existent.

"In urma consultarilor periodice cu primarul Nicolae Robu si autoritatile locale, a fost aleasa varianta de a separa traversarea pietonala de cea auto, solutie care imbunatateste decisiv calitatea experientei pietonale, a traficului pe biciclete si auto. Propunerea pentru pod, semnata de biroul de arhitectura Gaivoronschi & Andreescu din Timisoara, este simpla si eficienta, dar eleganta si bine integrata, urmarind sa ofere o solutie pragmatica, functionala pentru doua benzi de circulatie pe sens si implica costuri optime de implementare. In acelasi timp, pasarela ofera ocazia realizarii unei lucrari deosebite din punct de vedere architectural incluzand un amfiteatru spectaculos ce coboara la Bega si punand un accent deosebit pe iluminatul pe timp de noapte. Proiectarea tehnica a podului si a pasarelei este realizata de SSF, o companie timisoreana care proiecteaza poduri in Germania si Romania, intregul proiect propus fiind realizat de specialisti timisoren", spune Ovidiu Sandor.

Dezvoltatorul asigura si finantarea proiectarii inelului II care porneste de la strada Baader si ajunge pana la sensul giratoriu de pe strada Pestalozii, proiect pe care il doneaza Primariei in vederea licitarii lucrarilor si implementarii, avand sprijinul dezvoltatorului ISHO. In plus... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro