FOTO. NOUL Alfa Romeo GIULIA, in premiera mondiala. ATAC la Seria 3, A4 si Clasa C!

De asemenea modelul va fi disponibil și in versiune cu tracțiune integrală, in timp ce gama de motorizări pentru versiunea de top, Quadrifoglio, lansată prima, include propulsoare puternice preluate de la Maserati și Ferrari. In afară de ADN-ul mărcii, Giulia pare să nu mai impartă nimic cu vechiul 159, defunct incă de acum 4 ani de zile.

acum 106 luni (24 Jun 2015)

Vezi in GALERIA FOTO de mai sus NOUL Giulia Quadrifoglio, versiunea cu peste 500 CP - Vom reveni cu imagini de la interiorul mașinii.

NOUL ALFA ROMEO GIULIA:

Alfa Romeo a intrat puternic in segmentul premium o dată cu lansarea, in premieră, a noului său model de clasă medie Giulia. De asemenea modelul va fi disponibil și in versiune cu tracțiune integrală, in timp ce gama de motorizări pentru versiunea de top, Quadrifoglio, lansată prima, include propulsoare puternice preluate de la Maserati și Ferrari. Vedeta este un V6 de 3 litri, cu 510 CP, dezvoltat de Ferrari pentru Maserati Quattroporte and Ghibli. Versiunea de varf va ataca direct modelele de top BMW M3 sau Audi RS4.

Versiunea de bază a lui Giulia va avea standard un motor de 2 litri turbo, cu patru cilindri. Modelul are un acoperiș din fibră de carbon, care ajută astfel la menținerea unei greutăți totale de sub 1,5 tone. Cum arată și ce preț are a doua generație a lui Mini cel Mare

Noul Giulia Quadrifoglio a fost lansat, miercuri, la muzeul din Arese, in apropiere de Milano, acolo unde sunt sărbătoriți 105 ani de la lansarea mărcii ALFA (Anonima Lombarda Fabbrica Automobili). In afară de ADN-ul mărcii, Giulia pare să nu mai impartă nimic cu vechiul 159, defunct incă de acum 4 ani de zile.

Planul de 6 miliarde dolari

Lansarea noului Alfa Romeo Giulia marchează o nouă eră pentru constructorul italian de mașini, care face parte din grupul Fiat - Chrysler (FCA). Sergio Marchionne, CEO FCA, mizează totul pe renașterea mărcii Alfa Romeo, care de această dată va fi trimisă in luptă direct cu granzii segmentului premium. Cele trei modele deja lansate, MITO, Giulietta, și 4C, dar și noua berlină, fac parte dintr-un plan mai larg, in valoare de 6 miliarde dolari, prin care italienii vor să lanseze in total 8 modele noi, pană in 2018 și să revitalizeze astfel o marcă auto care era pe moarte in urmă cu doa... Citeste intreg articolul pe romanialibera.ro