FOTO Audi Q7, comeback-ul anului 2015
Noul Q7 nu face exceptie, designerii acestui model au facut economie de linii si curbe inutile, desenand un SUV care ne aduce aminte de formele patratoase ale offroaderelor de altadata, dar care pare in acelasi timp futurist, datorita grilei fata proeminente si blocurilor optice ce par aduse direct din viitor. Soferul beneficiaza de o pozitie ergonomica, un habitaclu orientat parca spre confortul sau, dar si de cele mai noi tehnologii precum: head-up display si asistenta la parcare, dar si de o vizibilitate foarte buna datorita mai ales oglinzilor retrovizoare mari.
Grupul VAG si-a facut deja un obicei din a vinde masini create din linii cat mai drepte, cu lumini de zi cat mai interesante, dar si eficiente. Noul Q7 nu face exceptie, designerii acestui model au facut economie de linii si curbe inutile, desenand un SUV care ne aduce aminte de formele patratoase ale offroaderelor de altadata, dar care pare in acelasi timp futurist, datorita grilei fata proeminente si blocurilor optice ce par aduse direct din viitor. Acesta este cuplat la o transmisie automata cu 8 trepte, care este la origine produsa de ZF. Trenul de rulare si suspensiile adaptive ajuta masina atat la drumuri accidentate oferind confort, dar si in viraje, oferind sportivitate. Ajutata de o multime de echipamente electronice de siguranta, masina are capacitatea de a depasi obstacole afisand o siguranta dezarmanta in viraje. Ecranul sistemului Audi Connect iese direct din bord, iar consola centrala are un mousepad tactil, dar si comenzile sistemului de infotainment. In cotiera se ascunde una dintre cele mai noi descoperiri ale tehnicii, un stand de incarcare wireless a deviceurilor, noi gasind aceasta dotare foarte de folos pentru telefonul Samsung Galaxy S6 Edge. Soferul beneficiaza de o pozitie ergonomica, un habitaclu orientat parca spre confortul sau, dar si de cele mai noi tehnologii precum: head-up display si asistenta la parcare, dar si de o vizibilitate foarte buna datorita mai ales oglinzilor retrovizoare mari. Interfata MMI este prezenta intr-o forma noua si pe aceasta masina si ofera conectivitate cu 2 USB, bluetooth si auxiliara. In partea din spate sunt 3 locuri de care pot beneficia 3 persoane adulte, acestea avand un spatiu comparabil cu cel regasit in sedanurile executive de genul A8. Portbagajul are un volum de 770 de litri si nu vedem cum am putea sa il umplem vreodata cu atatea bagaje. Audi Q7 3.0 TDi 272 CP 0-100 km/h: 6,3 sec Viteza maxima: 234 km/h L/l/i: 5.052/2.212/1.741 Masa proprie: 2.070 kg Cilindree (cmc): 2.967 Putere (CP): 272 la 3.250 ... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro