FOTO Amuzant sau jignitor? Reclama unei companii de taximetrie a scos feministele din minti

FOTO Amuzant sau jignitor? Reclama unei companii de taximetrie a scos feministele din minti

Reprezentantii firmei de taximetrie West Quay Cars din Southampton, Marea Britanie, au incercat sa-si faca reclama intr-un mod care au considerat ca va fi perceput drept amuzant de potentialii clienti. Pe de alta parte, membrele mai multor organizatii feministe din Marea Britanie sunt de parere ca reclama cu femeia supraponderala este departe de a fi amuzanta si ca, din contra, este un atac sexist, denigrator, la adresa femeilor care arata ca protagonista de pe afis.

acum 65 luni (8 Jan 2015)

Reprezentantii firmei de taximetrie West Quay Cars din Southampton, Marea Britanie, au incercat sa-si faca reclama intr-un mod care au considerat ca va fi perceput drept amuzant de potentialii clienti. Insa imaginea aleasa pentru posterul publicitar, care infatiseaza o femeie supraponderala, alaturi de mesajul de pe afis, a starnit furia organizatiilor feministe care au etichetat campania sexista si jignitoare.

Reprezentantii companiei de taximetrie au declarat ca afisul este parte a campaniei lor impotriva sofatului sub influenta bauturilor alcoolice si ca varianta dedicata femeilor, in care apare un barbat cu o alura indoielnica de macho, nu a starnit reactii negative din partea nimanui.

Pe de alta parte, membrele mai multor organizatii feministe din Marea Britanie sunt de parere ca reclama cu femeia supraponderala este departe de a fi amuzanta si ca, din contra, este un atac sexist, denigrator, la adresa femeilor care arata ca protagonista de pe afis.

Afisul cu femeia a fost postat si pe pagina de Facebook a Societatii Feministe din cadrul Universitatii Southampton, comentariile referindu-se la cat de "dezgustatoare" si "ingrozitoare" este atitudinea reprezentantilor companiei de taximetrie.

Managerii firmei West Quay Cars au precizat ca admit faptul ca aceasta campanie poate fi una controversata, dar in ceea ce ii priveste a primat dorinta de a atrage atentia asupra pericolului de a sofa sub influenta bauturilor alcoolice. "Nu suntem de acord cu faptul ca aceasta reclama este sexista sau discriminatorie in vreun fel." Acestia au declarat ca inainte de a fi realizata campania s-a facut un sondaj in randul a 603 persoane si au primit numai cinci plangeri din partea femeilor referitor la mesajul afisului, respectiv patru plangeri in privinta posterului care infatiseaza un barbat costumat in stilul disco, specific anilor '70. ... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro