FOTO Am testat versiunea de top a lui Citroen C-Elysee - cea mai spatioasa berlina "de buget"

FOTO Am testat versiunea de top a lui Citroen C-Elysee - cea mai spatioasa berlina

Poate vine greu de crezut, dar pentru cei care parasesc showroom-urile Dacia intr-un Logan 1.5 dCi 90cp Laureate (versiune de top si despre care puteti sa cititi aici), modelul din aceste imagini, anume Citroen C-Elysee 1.6 HDi 92cp Exclusive (tot versiune de top) este o alternativa destul de buna. In materie de dotari, C-Elysee Exclusive vine echipat cu: aer conditionat manual cu afisaj digital, radio cd cu mp3, conexiune USB si Bluetooth, geamuri electrice fata-spate, oglinzi electrice si incalzite, computer de bord, ABS, AFU, ESP, 4 airbag-uri, elemente cromate pe frana de mana si aeratoare, volan si schimbator imbracate in piele plus alte cateva inserturi cromate.

acum 120 luni (15 Sep 2014)

Atunci cand testam masini, nu putem uita de niciun segment, intrucat toate sunt la fel de importante, am putea spune. Unele vand mai bine, altele mai putin bine, insa, atata timp cat vor exista clase diferite, vor exista si clienti pentru fiecare segment in parte. Dacia Logan alaturi de duo-ul Citroen C-Elysee si Peugeot 301. Pana sa iasa de pe piata, ar mai fi fost si Chevrolet Aveo Sedan. Grupul PSA a gandit bine atunci cand s-a decis sa ofere o alternativa in aceasta clasa, unde Logan a stat neinvins timp de 10 ani de zile. O masina pe care sa o putem compara cu Dacia Logan, ar trebui in primul rand sa vina la un pret similar si cu dotari similare, apoi, nu an ultimul rand, sa ofere acelasi spatiu generos la interior, in special pasagerilor din spate. Ah, iar portbagajul, pai cum am putea uita de el? Este un "must have" sa ai la nord de 500 litri, altfel nici nu stai de vorba cu Logan. Poate vine greu de crezut, dar pentru cei care parasesc showroom-urile Dacia intr-un Logan 1.5 dCi 90cp Laureate (versiune de top si despre care puteti sa cititi aici), modelul din aceste imagini, anume Citroen C-Elysee 1.6 HDi 92cp Exclusive (tot versiune de top) este o alternativa destul de buna. Iar in cazul unui C-Elysee Seduction (nivelul mediu de echipare) - aceasta ar fi practic alternativa numarul unu. Dar preferintele mele in materie de culori sunt mai putin importante aici. Ce conteaza mai mult este faptul ca de cand s-a lansat in Romania, duo-ul C-Elysee & 301 au reusit sa fure cativa clienti de la poarta celor de la Dacia. Aspectul nu este unul agresiv sau deosebit de elegant, insa nici nu displace. Plus ca aici vorbim despre o masina extrem de practica si atragatoare din punct de vedere al clientului si bugetul pe care il are acesta.

Personal, din punct de vedere estetic, cel mai mult mi-a placut forma stopurilor.

Fata de o Dacia Logan, C-Elysee are mai multe elemente de design si arata putin mai elegant. Sau ma... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro