FOTO Am testat versiunea 4x4 a noului Nissan Qashqai - Versatil, inteligent si economic
De la sistemul Start/Stop, la luminile de rulare pe timp de zi cu LED, jante din aliaj de 19?, scaune fata incalzite imbracate intr-un mix textil cu piele, plafon panoramic, scaun sofer electric, faruri Bi-LED cu reglaj automat pe inaltime, oglinzi pliabile electric, schimbator imbracat in piele, clima automata cu doua zone, senzori de ploaie si favoritele mele, sistemul Safety Shield Plus (avertizare unghi mort, detectare obiecte in miscare, alerta atentie scazuta si asistenta inteligenta pentru parcare) si sistemul Nissan Connect (navigatie cu display color 7?, sd card, port usb si Around View Monitor 360 grade). Materialele de pe fetele usilor, de pe plansa de bord superioara, de pe consola, tapiteria - totul iti lasa o impresie puternica de calitate.
Ultima oara cand am testat un Qashqai, temperatura de afara era mai placuta, iPhone 6 Plus nu se indoia pentru ca nici nu aparuse, iar textele scrise aici erau fara diacritice. Cat se poate de relevant este in schimb Crossoverul, in ziua de azi, in industria auto.
La interior este spatios ca o berlina de clasa medie. Il manevrezi prin trafic la fel de usor ca pe un Break de dimensiuni compacte si urci borduri sau traversezi teren accidentat aproape la fel de simplu precum o faci la volanul unui SUV compact. Este momentan alegerea cea mai evidenta, iar din punct de vedere financiar, un adevarat best-buy - asa cum am concluzionat si in urma testului cu versiunea 4x2 1.6 dCi de acum 3 luni. In cazul de fata, am condus practic acelasi automobil, doar ca spre deosebire de cel testat atunci avem transmisie manuala si tractiune integrala - asa ca ma voi concentra mai mult pe aceste doua aspecte.
Din punct de vedere estetic, nu prea sunt diferente intre aceasta versiune si cea testata mai demult. Nu din punct de vedere estetic. In afara de culoarea caroseriei, in rest sunt identice - acelasi nivel de echipare, aceleasi jante.
Nici generatia precedenta de Qashqai nu arata rau, insa modelul actual iti atrage atentia exact asa cum trebuie datorita formelor sale moderne si musculare.
La interior, lucrurile stau cat se poate de bine. De fapt nu, se putea si mai bine, se putea o cutie automata asa cum am avut pe celalalt Qashqai pe care l-am testat. Dar, am fost surprins placut si de aceasta versiune cu transmisie manuala. Cutia este placuta la utilizare, ambreiajul suficient de moale, asa ca per total poti conduce relaxat un Qashqai manual chiar si prin trafic aglomerat.
In rest, nivelul de echipare Tekna (cel de top) iti pune la dispozitie toate bunatatile care fac din Qashqai un automobil extraordinar. De la sistemul Start/Stop, la luminile de rulare pe timp... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro