Fenomenul Mircea Bravo, comediantul care a strans un milion de fani pe net. Clipurile lui au milioane de vizualizari si a fost solicitat sa promoveze NATO
Culmea e ca acum, dupa ce am renuntat la farse si am abrodat alt stil de comedie, amandoi sunt mandri de mine.Si chiar au inceput sa-mi aprecieze materialele, acum sunt si ei printre cei un milion de fani "Publicitatea neconventionala este cea care nu te face sa schimbi canalul, sa arunci telefonul, sa inchizi laptopul sau sa vrei sa te retragi intr-o pestera, departe de orice urma de banner, pop-up sau alt material promotional. La cateva ore de la postare, videoul a fost vizionat si shareuit de mii de ori, probabil de o audienta care nu stia nimic sau aproape nimic de NATO si ce face in tara lor", au spus cei de la BBC.
Jovial, plin de viata si gata oricand pentru noi provocari, Mircea Bravo a ales sa se exprime in mediul online, desi n-a dus niciodata lipsa de oferte din televiziune. A preferat insa de la inceput o expunere pe retelele de socializare, pentru ca mesajele sale se adreseaza de regula unui public tinta cu varste cuprinse intre 18 si 44 de ani. Cum a ajuns la un milion de fani "Am inceput acest proiect intr-o zi de 16 octombrie, in 2014, eram convins inca de atunci ca voi reusi. Am apelat la fel de fel de scene care au provocat discutii vii in mediul online: am intrat intr-un mall imbracat in scutece, am facut farse cu politisti, preoti sau taximetristi. Tot pe atunci, tata mi-a povestit ca mama plangea fiindca o faceam de rusine si ca nici nu-i mai putea sa iasa din casa de jena. Culmea e ca acum, dupa ce am renuntat la farse si am abrodat alt stil de comedie, amandoi sunt mandri de mine. Au inteles si ei ca asta imi doresc sa fac si au vazut ca in felul asta m-am realizat si pe plan financiar. Si chiar au inceput sa-mi aprecieze materialele, acum sunt si ei printre cei peste un milion de fani", a povestit Mircea Bravo. Popularitatea si succesul sau i-au adus aproximativ un milion de fani pe retelele de socializare. Numai in ultimul an clipurile sale au adunat peste 167 de milioane de vizualizari, iar media este de 2,2 milioane de vizualizari pe videoclip. Cu peste 821.000 de "urmaritori" pe Facebook si peste 202.000 de abonati pe youtube, Mircea are deja doua videoclipuri care au strans fiecare cate 10 milioane de vizualizari. A abandonat farsele, dar a continuat pe partea de comedie, spre deliciul fanilor de pe retelele de socializare. In tot acest timp a realizat sute de materiale umoristice si zeci de reclame neconventionale care au devenit virale pe Internet, inclusiv pentru branduri gigante precum Samsung, Microsoft, UniCredit, Lidl, Coca Cola, VISA sau Untold si si-a deschis propria agentie, Bravo Productions. La inceput, tata mi-a povestit ca mama plangea fiin... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro