Explicatii despre modul de lucru la DN 73 dupa revolta soferilor

Explicatii despre modul de lucru la DN 73 dupa revolta soferilor

Fiind un drum turistic extrem de important acesta este traversat in weekenduri de mai mult de 15.000 de masini pe zi pe traseul Brasov, Cristian, Rasnov, Bran, Moieciu si Fundata. Fiind vorba de un drum care se modernizeaza sub trafic, se deschide o caseta de maxim 500 de metri, dupa care este o portiune de un kilometru, apoi se realizeaza iar o caseta.

acum 82 luni (11 Sep 2017)

Petitia a fost postata pe internet si a vizat modul in care se desfasoara lucrarile de reparatii la DN 73 Brasov-Rasnov-Bran. Asa s-a ajuns ca distanta pana la Cristian (5 Km) sa fie parcursa intr-o ora in loc de 10 minute. Lucrarile ar trebui finalizate anul viitor si costa 111 milioane de lei.

"DN73 este soseaua ce leaga Municipiul Brasov de Municipiul Pitesti avand o lungime totala de 133 de kilometri. Este unul dintre cele mai pitoresti drumuri din Romania, traseul acestuia, de la nord la sud, trecand prin urmatoarele localitati: Brasov, Cristian, Rasnov, Bran, Rucar, Campulung si Pitesti. Fiind un drum turistic extrem de important acesta este traversat in weekenduri de mai mult de 15.000 de masini pe zi pe traseul Brasov, Cristian, Rasnov, Bran, Moieciu si Fundata. Proiectul de modernizare a DN73 a demarat inca din anul 2014, fiind finantat din fonduri europene. Din cauza demersurilor birocratice si a aparitiei unor lucrari neprevazute, lucrarile de modernizare s-au derulat cu incetinitorul", se arata in petitia brasovenilor.

Explicatiile contructorilor

In urma petitiei, directorul Directiei Regionale de Drumuri si Poduri Brasov a explicat intr-o conferinta de presa de ce lucrarile inainteaza greu. Se lucreaza intens in Bran, unde, pe o portiune se monteaza borduri, dar si pe tronsonul Cristian - Brasov, unde s-au inchis si s-au deschis casete de largire. Fiind vorba de un drum care se modernizeaza sub trafic, se deschide o caseta de maxim 500 de metri, dupa care este o portiune de un kilometru, apoi se realizeaza iar o caseta. Pentru stabilizarea straturilor de pietris sau a cimentului, este nevoie de 7 zile in care nu se poate circula pe aceste portiuni si nici nu se poate lucra. Apoi se fac teste de laborator, iar daca acestea sunt pozitive, se trece la faza urmatoare", a declarat intr-o conferinta de presa sefa Directiei Regionale de Drumuri si Poduri Brasov, Adriana Nicula. ... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro