Exista stereotipuri de gen in mass media si publicitate?

Exista stereotipuri de gen in mass media si publicitate?

Evenimentul, parte a proiectului "Femeia de astazi pentru societatea de maine", a adus in discutie influenta puternica pe care o exercita mass-media si publicitatea asupra oamenilor si faptul ca acestea promoveaza stereotipuri de gen care afecteaza integrarea femeilor pe piata muncii si in sociatete.

acum 70 luni (6 Apr 2015)

Evenimentul, parte a proiectului "Femeia de astazi pentru societatea de maine", a adus in discutie influenta puternica pe care o exercita mass-media si publicitatea asupra oamenilor si faptul ca acestea promoveaza stereotipuri de gen care afecteaza integrarea femeilor pe piata muncii si in sociatete.

In presa scrisa, dar mai ales in emisiunile televizate este promovata adesea femeia care isi dobandeste statutul datorita asocierii cu un barbat puternic, datorita calitatilor de mama, de gospodina sau a celor fizice si sexuale.

Asociatia React, premiata cu 13 premii de excelenta nationale si internationale, dezvolta proiecte care aduc schimbari in sanatate, educatie, dezvoltare comunitara si economie sociala pentru a contribui la o evolutie armonioasa a societatii romanesti.

Seminarul organizat la Bucuresti este parte a proiectului "Femeia de astazi pentru societatea de maine", cofinantat din Fondul Social European, prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013. Proiectul vizeaza si femeile din regiunile Sud Vest Oltenia si Centru, carora asociatia le ofera cursuri gratuite de formare profesionala, sprijin in gasirea unui loc de munca si mentorat in dezvoltarea unei afaceri.

Asociatia React a fost creata in 2006 pentru a veni in sprijinul actorilor societatii civile prin proiecte ample, durabile, cu impact in comunitatile vizate si are, in prezent, 5 sucursale in care lucreaza mai mult de 50 de angajati si peste 200 de voluntari. ... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro