Exercitiul simplu de respiratie care iti imbunatateste functiile creierului

Exercitiul simplu de respiratie care iti imbunatateste functiile creierului

Daca ochii sunt poarta de acces spre sufletul omului, trebuie sa stiti ca nasul este conectat direct la creier si la sistemul nervos. Pasul 2: Inspira incet prin nara stanga Pasul 3: Opreste-te pentru o secunda Pasul 4: Acum inchideti nara stanga cu degetul inelar si eliberati degetul mare de la nara dreapta.

acum 42 luni (11 Jan 2017)

Daca ochii sunt poarta de acces spre sufletul omului, trebuie sa stiti ca nasul este conectat direct la creier si la sistemul nervos.

Una dintre aceste tehnici este si respirata alternativa, un ritual terapeutic calmant, care ajuta la restabilirea echilibrului interior, eliberarea de stres si calmarea sistemului nervos.

Dupa cum sugereaza chiar numele, exercitiul isi propune asigurarea unei respiratii corecte si punerea in functiune a ambelor nari. Exercitiul de respiratie alternativa:

Pasul 1: Utilizati degetul mare pentru a inchide nara dreapta.

Pasul 2: Inspira incet prin nara stanga

Pasul 3: Opreste-te pentru o secunda

Pasul 4: Acum inchideti nara stanga cu degetul inelar si eliberati degetul mare de la nara dreapta.

Pasul 5: Acum reincepe exercitiul cu pasul 1

Avertizare: Daca aveti tensiunea arteriala ridicata, nu va tineti respiratia. In loc de pauza, pur si simplu faceti exercitiul de respiratie profunda mai lent.

In urma exercitiului, emisfera dreapa a creierului este conectata la sentimente, iar emisfera stanga la gandire. Printre beneficiile exercitiului se numara:

Revitalizarea

Alternarea respiratiei ofera corpului o doza mare de energie suplimentara. Imbunatatirea functiilor creierului

Exercitiul ofera cantitati egale de oxigen pentru ambele parti ale creierului, imbunatatind concentrare si claritatea. Creierul este primul organ afectat atunci cand corpul este deshidratat, asa ca bea un pahar de apa si practica acest exercitiu pentru a-i stimula puterea. Calmarea

Concentrandu-te pe respiratie si vei scapa de agitatie. Echilibrarea sentimentelor

Cu cat folositi alternativ narile in respiratie, cu atat mai stabila va va fi gandirea. ... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro