Exercitii pentru tonifierea abdomenului pe care incepatorii nu le executa corect

Exercitii pentru tonifierea abdomenului pe care incepatorii nu le executa corect

De regula, greselile de executare a exercitiilor inseamna ca nu beneficiati la maximum de fiecare repetitie, dar executarea gresita a exercitiilor abdominale poate si provoca durere in alte parti ale corpului, cum ar fi gatul sau partea inferioara a spatelui, potrivit prevention.com. Leg Raise In timp ce stati intins cu spatele pe podea si cu mainile intinse pe langa corp, incordati-va muschii abdomenului si ridicati picioarele de la sol pana in momentul in care se formeaza un unghiu de 90 de grade.

acum 27 luni (10 Apr 2018)

De regula, greselile de executare a exercitiilor inseamna ca nu beneficiati la maximum de fiecare repetitie, dar executarea gresita a exercitiilor abdominale poate si provoca durere in alte parti ale corpului, cum ar fi gatul sau partea inferioara a spatelui, potrivit prevention.com. Plank Considerat mai eficient decat abdomenele, plankul (sau scandura) este un exercitiu care lucreaza toate grupele de muschi din regiunea mediana a corpului (compusa din abdomen si zona lombara), precum si anumite grupe de muschi ale bratelor si picioarelor. Cu toate acestea, nu este tocmai cel mai popular exercitiu, mai ales in randul practicantilor de fitness incepatori, avand in vedere grad de dificultate sporit. Desi este simplu de executat, mentinerea pozitiei de plank mai mult de cateva secunde poate fi o reala provocare, scrie topfitness.ro.

Russian twist

Acest exercitiu priveste rotatia trunchiului si este folosit pentru a lucra muschii abdominali prin efectuarea unei miscari de rasucire a abdomenului.

VIDEO: Howcast

Efectuare corecta: Tineti coatele drepte si concentrati-va pe intoarcerea intregului trunchi in timp ce va rasuciti, astfel incat se misca si umerii, nu doar bratele.

Crunch

Aducerea barbiei in piept si tragerea de gat este una dintre cele mai mari (si potential cele mai daunatoare) greseli pe care le puteti face in timpul efectuarii abdomenelor.

Se pune tensiune inutila pe vertebrele gatului in timp ce scade cantitatea de oxigen pe care o poti consuma in timp ce respiri. Se va efectua o miscare usoara de arcuire, dupa care trunchiul se va lipi inapoi de podea.

Leg Raise

In timp ce stati intins cu spatele pe podea si cu mainile intinse pe langa corp, incordati-va muschii abdomenului si ridicati picioarele de la sol pana in momentul in care se formeaza un unghiu de 90 de grade.

Citeste intreg articolul pe adevarul.ro