Exercitii pentru modelarea picioarelor

Exercitii pentru modelarea picioarelor

Muschii cvadricepsi - de pe fata interioara a coapselor - cei femurali - posteriori ai coapselor - cei ai gambei si tendoanele lui Ahile - de la nivelul gleznei - pot fi exersati prin genuflexiuni si ridicarea pe varfuri. Atenuam celulita daca, timp de 30 de minute pe zi facem exercitii aerobice, urmate de alte 30 de minute de exercitii pentru tonificare ( de 3 ori pe saptamana).

acum 30 luni (18 Aug 2017)

Celulita si venele varicoase sunt doua probleme de sanatate comune care fac picioarele sa para dizgratioase.

Combinarea exercitiilor cardiovasculare de marire a ritmului cardiac putin peste cel normal, precum mersul in pas vioi, ciclismul sau joggingul, cu exercitiile musculare, precum cele de tonificare si ridicare de greutati ajuta picioarele sa-si pastreze forma.

Tot ce trebuie sa facem este sa ne asiguram ca punem in miscare toate grupele de muschi, sustine dr.

Muschii cvadricepsi - de pe fata interioara a coapselor - cei femurali - posteriori ai coapselor - cei ai gambei si tendoanele lui Ahile - de la nivelul gleznei - pot fi exersati prin genuflexiuni si ridicarea pe varfuri.

Atenuam celulita daca, timp de 30 de minute pe zi facem exercitii aerobice, urmate de alte 30 de minute de exercitii pentru tonificare ( de 3 ori pe saptamana).

Perierea pe uscat a corpului cu o perie de piele ajuta la distrugerea depozitelor de grasime, sprijina drenajul limfatic si stimuleaza circulatia. Potrivit sursei citate mai sus, periile pentru piele pot fi procurate de la farmacie si trebuie utilizate la prima ora de dimineata, inainte de a face dus.

In total, perierea intregului corp trebui sa dureze intre 3 si 7 minute, si trebuie sa periem intotdeauna in directie spre inima. Treceti la partea inferioara a piciorului, apoi de la genunchi in sus, spre coapsa, si apoi fesele pana la talie.

Periati apoi partea de deasupra feselor si urcati incet. ... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro