Exercitii fizice care te tin in forma, in 2017

Exercitii fizice care te tin in forma, in 2017

Au trecut Sarbatorile si ca de obicei, nu ne-am abtinut de la nimic. Doar de vointa de a face miscare si bineinteles de acceptul medicului de familie in caz ca suferim de diverse afectiuni care impiedica miscarea libera. Exercitiul numarul 2 Cu fata in jos, sprijiniti in palmele pozitionate la nivelul umerilor si in varful picioarelor lipite, executam asa-numitele flotari, miscari de ridicare si de coborare a corpului in doua etape - cu coatele indoite si cu bratele drepte - mentinand coloana vertebrala dreapta si rigida, aliniata cu capul. Exercitiul numarul 6 Stand pe spate cu mainile intinse, palmele lipide de podea ca baza de suport si genunchii flexati la 90 de grade se executa o miscare de aducere a acestora peste piept, ridicand fundul de pe podea cat de mult putem intr-o miscare de dute-vino.

acum 66 luni (8 Jan 2017)

Au trecut Sarbatorile si ca de obicei, nu ne-am abtinut de la nimic. Nici de la sarmale, nici de la caltabosi, nici de la carnati sau piftie. Nici macar de la cozonaci, torturi sau prajituri pregatite cu multa migala si mancate apoi cu multa pofta si in cantitati de care preferam sa nu ne amintim. Nu mai vorbim de palinca sau de vinul special pus la pastrare pentru astfel de festivitati.

Nu e un motiv sa intram in panica, dau asigurari specialistii care au intocmit o lista de execitii fizice care sa ne redea silueta si sa ne tonifieze musculatura inmuiata de atatea fripturi. Multe dintre exercitii pot fi practicate chiar acasa si nu este nevoie de niciun fel de echipament de sport, potrivit acefitness.org. Doar de vointa de a face miscare si bineinteles de acceptul medicului de familie in caz ca suferim de diverse afectiuni care impiedica miscarea libera. Insa 30 de minute de activitati casnice ard sub 100 de calorii, insa putem scapa de un numar dublu de calorii prin dans aerobic sau alergare. Potrivit "Abecedarului de obezitate", coordonat de prof. Nicolae Hancu, medic primar diabet, nutritie si boli metabolice, intre 400 si 500 de calorii se consuma facand 10.000 de pasi pe zi, echivalentul a 6,5-8 kilometri parcursi. Aceasta inseamna intre 2.000 si 3.500 de calorii mai putin in fiecare saptamana.

Exercitiul numarul 2

Cu fata in jos, sprijiniti in palmele pozitionate la nivelul umerilor si in varful picioarelor lipite, executam asa-numitele flotari, miscari de ridicare si de coborare a corpului in doua etape - cu coatele indoite si cu bratele drepte - mentinand coloana vertebrala dreapta si rigida, aliniata cu capul.

Exercitiul numarul 3

Un exercitiu foarte eficient pentru musculatura abdominala este cel cunoscut chiar asa, sub numele de "abdomene". Se executa din pozitia stand pe spate, cu palmele impreunate sub cap, umerii lipiti de podea si ... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro