EXCLUSIV Cat a pierdut si cat a castigat, de fapt, patronul Lactate Bradet din scandalul branzei cu E.coli

EXCLUSIV Cat a pierdut si cat a castigat, de fapt, patronul Lactate Bradet din scandalul branzei cu E.coli

Daca punem la socoteala salariile pe care le-am platit angajatilor care au stat acasa, sumele pe care le-am fi obtinut din productia care n-a mai existat, chiriile pe spatiile de care nu ne-am mai folosit, ratele la banci, cheltuielile cu retragerea din magazine si distrugerea produselor noastre, plus cheltuielile de 400 de milioane de lei vechi cu toate analizele facute in aceasta perioada, pe cca. "O criza de imagine poate duce la o crestere in vanzari, atunci cand compania gestioneaza corect comunicarea" Inainte de reluarea productiei, patronul Lacteate Bradet a realizat, pe Facebook, un sondaj privind increderea pe care o mai are populatia in produsele marcii sale, iar feedback-ul a fost pozitiv.Daca realitatea din teren va sustine tendinta din mediul virtual, ramane de vazut.

acum 95 luni (9 Apr 2016)

Daca punem la socoteala salariile pe care le-am platit angajatilor care au stat acasa, sumele pe care le-am fi obtinut din productia care n-a mai existat, chiriile pe spatiile de care nu ne-am mai folosit, ratele la banci, cheltuielile cu retragerea din magazine si distrugerea produselor noastre, plus cheltuielile de 400 de milioane de lei vechi cu toate analizele facute in aceasta perioada, pe cca. 400 de esantioane, putem face o prima evaluare a pierderilor Lactate Brtadet: 5 miliarde de lei vechi intr-o luna, ceea ce nu e putin deloc", a declarat, pentru Adevarul, patronul fabricii, Marius Badea.

De ieri, SC Lactate Bradet si-a reluat productia, cu toate avizele de la DSP Si DSVSA necesare redeschiderii fabricii. "Joi, la oa 7.00 a iesit pe banda primul iaurt, dupa mai bine de o luna in care n-am mai produs nimic. Din acest weekend, lactatele noastre sunt din nou in magazinele din tara, la aproape toti partenerii nostri de dinainte de sandal, iar de saptamana viitoare, vor ajunge si in Germania si Italia", a mai declarat, pentru "Adevarul", patronul Lactate Bradet, Marius Badea. Ce spun specialistii in marketing despre Scandalul Bradet

Dupa depistarea lotului de 25 de kilograme de branza cu E.coli, care a dus la inchiderea fabricii la finele lunii februarie, patronul Lactate Bradet reusise sa intoarca scandalul in favoarea firmei sale. Numai ca, ulterior, au aparut alte doua scandaluri, cel legat de angajatii Lactate Bradet depistati cu tulpinile de E. coli care provoaca sindrom hemolitic uremic si cel legat de imbolnavirea cu SHU a bebelusului roman din Italia, caz care a atras o alerta internationala fata de branza produsa de brandul argesean. Criza de imagine se poate referi la aspectul functional al produsului, ca in cazul marcii Lactate Bradet, sau la aspecte legate de etica, valori, grija fata de mediu, etc. "O criza de imagine poate duce la o crestere in vanzari, atunci cand compania gestioneaza corect comunicarea"

Inainte... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro