Egomnia, reteaua din Italia care-i ajuta pe tineri sa-si gaseasca un job, se lanseaza si in Romania

Egomnia, reteaua din Italia care-i ajuta pe tineri sa-si gaseasca un job, se lanseaza si in Romania

Egomnia este un fel de sistem de HR meritocratic, care ii ajuta pe tinerii talentati sa-si inteleaga mai bine valoarea, multumita algoritmului de pe platforma", a declarat tanarul Matteo Achilli pentru "Adevarul". La 19 ani, Matteo a avut ideea de a construi o astfel de retea, iar un an mai tarziu visul, inceput cu 10.000 de euro imprumutati de la tatal sau, a vazut lumina lumii 2.0. "Poate nu este cel mai bun lucru pentru mine sa fiu recunoscut dupa o porecla, as vrea ca pe viitor oamenii sa imi stie numele, as vrea sa apar pe coperta revistelor sau cu numele meu, dar momentan porecla de poate fi retinuta mai usor de oameni din toata lumea.

acum 92 luni (8 Jul 2015)

"Am primit peste 5.000 de inregistrari din Romania. Sunt convins ca Egomnia ii va ajuta pe tinerii romani sa gaseasca joburi mai usor, nu doar in Romania, dar mai ales in Italia sau in alte tari. Egomnia este un fel de sistem de HR meritocratic, care ii ajuta pe tinerii talentati sa-si inteleaga mai bine valoarea, multumita algoritmului de pe platforma", a declarat tanarul Matteo Achilli pentru "Adevarul".

Egomnia a fost lansata acum trei ani in Italia si este o retea online prin care tinerii isi pot gasi cele mai potrivite joburi si stagii de practica. Compania a dezvoltat un algoritm care atributie un anumit scor fiecarui user si, astfel, usureaza procesul companiilor de a-si gasi candidatii cei mai potriviti pentru posturile vacante, ierarhizand profielele tinerelor talente care indeplinesc cel mai bine cerintele firmei respective.

In Italia, doar in timpul fazei beta, Egomnia a inregistrat peste 500.000 de useri si aproximativ o mie de companii s-au inscris pe platforma. Parteneriatul are ca scop sa implementeze o solutie B2B (business to business) care ii va permite sa listeze cele 27.000 de aplicatii pe care le primeste in fiecare an prin diverse canele de recrutare, folosind acum metoda de algortim a lui Matteo Achilli.

Cel mai important portal pentru tineri Fondatorul Matteo Achilli spune ca a vrut ca Egomnia sa devina relevanta nu doar pentru el, la nivel personal, ci si pentru tinerii din Italia. Campania de marketing online, prima de la fondarea companiei, urmareste sa atraga atentia, in cadrul comunitatii, asupra unor subiecte precum: tinerele generatii, somajul si meritocratia. La 19 ani, Matteo a avut ideea de a construi o astfel de retea, iar un an mai tarziu visul, inceput cu 10.000 de euro imprumutati de la tatal sau, a vazut lumina lumii 2.0.

Astazi, tanarul din Roma spune ca i-ar placea ca in 2015, Egomnia sa aiba peste un milion de useri in toata lumea si cel putin 2.000 de ... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro