Doi elevi din Teleorman au castigat medalia de aur la Concursul International Infomatrix

Doi elevi din Teleorman au castigat medalia de aur la Concursul International Infomatrix

Cei doi elevi teleormaneni s-au calificat la faza internationala a competitiei "Infomatrix" dupa ce au castigat premiul I la etapa nationala a concursului. Jocul educational "Journey", in care utilizatorul este invitat virtual, intr-o nava, pentru a strabate de la un capat la altul corpul uman, de la neuroni, celule, pana la organele vitale, se adreseaza in primul rand elevilor.

acum 78 luni (15 Jun 2016)

Cei doi elevi teleormaneni s-au calificat la faza internationala a competitiei "Infomatrix" dupa ce au castigat premiul I la etapa nationala a concursului. Jocul educational "Journey", care invita utilizatorii la o calatorie virtuala in corpul uman, a uimit si juriul de la faza internationala a concursului. Din cei aproape 600 de elevi veniti la Infomatrix la Bucuresti (25-29 mai ), cei doi elevi teleormaneni care au reprezentat Romania au reusit sa obtina medalia de aur.

In spatele performantei tinerilor pasionati de informatica se ascunde o munca care a durat mai bine de o jumatate de an. "Este un proiect inceput pe 1 septembrie 2015, un proiect la care au lucrat sute de ore. Ei obtinusera anul trecut la Concursul National premiul I cu un soft educational care preda lectii de fizica, chimie, informatica, si au zis ca vor sa dezvolte ceva pe biologie. Au mers la scoala postliceala sanitara, s-au documentat si le-a venit ideea sa faca o calatorie in corpul uman", spune Dana Tataru, profesorul de informatica indrumator al elevilor.

"Am lucrat in fiecare zi"

Cu ore in sir petrecute in laboratorul de informatica si finantari stranse din sponsorizari, cei doi elevi au pus cap la cap calatoria virtuala in corpul uman sub forma unui joc educational care poate fi folosit la orele de biologie. "Am angrenat toate sistemele din corpul uman si a iesit jocul pe care l-am prezentat la mondiala.

Jocul educational "Journey", in care utilizatorul este invitat virtual, intr-o nava, pentru a strabate de la un capat la altul corpul uman, de la neuroni, celule, pana la organele vitale, se adreseaza in primul rand elevilor. Cei doi olimpici la informatica vor sa dezvolte jocul educational si sa-l lanseze pe piata. Este folositor la orele de biologie sau celor care vor sa se pregateasca pentru Medicina. Cei doi sunt colegi de clasa si studiaza la profilul matematica-informatica bilingv de la Colegiul Nati... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro