Doamna Firea, nu stricati orasul mai rau decat a facut-o Oprescu!

Doamna Firea, nu stricati orasul mai rau decat a facut-o Oprescu!

> Ideea de a convoca un "comandament de fluidizare a traficului" se incadreaza perfect in campania de revolutionare a traficului, lansata de actualul Primar General. Pentru a va da seama de gravitatea efectelor masurilor de fluidizare a traficului luate in anul 2017, trebuie precizat ca parcarea (la sol) a 150 de mii de autoturisme necesita un spatiu echivalent cu cel ocupat de autostrada Bucuresti-Constanta, pe ambele sensuri de circulatie. Din punct de vedere al costurilor, pentru realizarea a cate unui singur* loc de parcare, in cladiri etajate, pentru fiecare dintre cele 150 de mii de autoturisme (inmatriculate in Bucuresti, in 2017) ar fi necesara o suma de peste 1,12 miliarde de Euro (minim 7500 Euro/loc parcare cu dotarile si caile de acces aferente), mult peste bugetele alocate investitiilor de catre toate cele 7 Primarii ale Bucurestiului.

acum 84 luni (4 Jan 2018)

>

Ideea de a convoca un "comandament de fluidizare a traficului" se incadreaza perfect in campania de revolutionare a traficului, lansata de actualul Primar General.

De data aceasta, toate masuratorile de la sfarsit de an, cu bune si cu rele, sunt rezultate ale modului in care doamna Firea si echipa ei au administrat, asa cum s-au priceput, acest oras.

Si pe vremea lui Oprescu sau Sava, si la inceputul mandatului doamnei Firea am transmis ceea ce toti expertii stiu de mai bine de jumatate de secol: fluidizarea traficului general este o masura de incurajare a deplasarilor motorizate avand ca efect cresterea congestiilor.

"In zonele cele mai vulnerabile vom construi parcari de resedinta in colaborare cu Primariile de Sector pentru a asigura locurile de parcare necesare pentru cetatenii din zona. Va dati seama ce numar mare de masini patrund lunar in Bucuresti, iar noi trebuie sa gasim cu totii solutii pentru ca acestea sa poata sa circule cat de cat fluid si sa fie si parcate, ceea ce este foarte dificil. Si atunci, asa cum spuneam, impreuna cu Primariile de Sectoare, pentru ca au in responsabilitate parcarile de resedinta, vom construi direct prin Compania Municipala sau prin scoaterea la licitatie cat mai multe parcari de resedinta." - citat din declaratia Gabrielei Firea in cadrul Comandamentului de fluidizare a traficului

Inainte de orice, trebuie lamurit faptul ca afirmatia privind posibilitatea asigurarii de locuri de parcare de resedinta este falsa, asa cum voi demonstra mai jos.

Pentru a va da seama de gravitatea efectelor masurilor de fluidizare a traficului luate in anul 2017, trebuie precizat ca parcarea (la sol) a 150 de mii de autoturisme necesita un spatiu echivalent cu cel ocupat de autostrada Bucuresti-Constanta, pe ambele sensuri de circulatie.

Din punct de vedere al costurilor, pentru realizarea a cate unui singur* loc de parcare, in cladiri etajate, pentru fiecare dintre cele 150 d... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro