Directorul Companiei Nationale Aeroporturi Bucuresti, care administreaza Aeroportul Otopeni, a demisionat

Directorul Companiei Nationale Aeroporturi Bucuresti, care administreaza Aeroportul Otopeni, a demisionat

Intr-un memoriu trimis de Sindicatul Serviciilor de Trafic Aerian din Romania catre CNAB la finalul lui 2016, controlorii de trafic aerian isi exprimau "ingrijorarea si temerile in ceea ce priveste starea dezastruoasa a infrastructurii", respectiv piste, cai de rulare si platforme de imbarcare/debarcare, potrivit raportului.

acum 32 luni (8 Feb 2018)

Nu a fost emisa inca o dispozitie interna oficiala prin care sa fim informati", a confirmat departamentul de presa al CNAB pentru "Adevarul".

In varsta de 28 de ani, Mindrescu a fost numit la conducerea companiei in aprilie 2017. Deficientele apar intr-un raport al corpului de control trimis la Compania Nationala Aeroporturi Bucuresti (CNAB), finalizat inca din octombrie anul trecut. Documentul ar fi ajuns la ministrul Tranporturilor de la acea vreme, Felix Stroe, dar nu a fost facut public pana acum. Recent, noul ministru, Lucian Sova, a trimit si el corpul de control la CNAB, dupa ce Aeroportul Henri Coanda a ramas fara un contract valabil cu o firma specializata in servicii de curatenie si salubritate. Intr-un memoriu trimis de Sindicatul Serviciilor de Trafic Aerian din Romania catre CNAB la finalul lui 2016, controlorii de trafic aerian isi exprimau "ingrijorarea si temerile in ceea ce priveste starea dezastruoasa a infrastructurii", respectiv piste, cai de rulare si platforme de imbarcare/debarcare, potrivit raportului. De exemplu, ei aratau la avea vreme ca de peste un an de zile una din piste nu era operationala decat pe o lungime de 2.237 metri din cei 3.500 cat are in realitate, iar noaptea nu se poate opera, neavand anumite lumini.

Problemele pornesc de la faptul ca pe parcursul ultimilor ani nu au fost cheltuiti bani pentru modernizari si investitii, desi acestia au fost alocati.

De exemplu, corpul de control a constatat ca la nivelul CNAB nu a fost realizata in perioada 2013-2015 nicio investitie in infrastructura aeroportuara a Aeroportului Henri Coanda, desi au fost prevazute sume cuprinse intre 201 si 267 milioane de lei pentru realizarea acestora. De asemenea, in perioada august 2016 - august 2017, doar 0,03%, respectiv 0,16% din investitiile programate pentru anul 2016 si 2017 au fost realizate. ... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro