Dieta potrivita daca ai hipertensiune

Dieta potrivita daca ai hipertensiune

Pestele gras scade tensiunea Persoanelor cu tensiunea arteriala crescuta nu trebuie sa le lipseasca din dieta nici alimentele bogate in acizi grasi Omega 3, precum pestele gras (macrou, hering, somon), ulei de rapita si de soia, broccoli, seminte de dovleac, conopida si nuci.

acum 45 luni (18 Nov 2016)

In timp ce unele ajuta la reglarea tensiunii, altele o pot agrava. De departe, cea mai buna masura pe care o potsi lua este limitarea aportului de sare.

Mai multe studii au aratat ca un mare dusman al hipertensivilor este sarea, pe care o folosim pentru a imbunatati gustul mancarii. De aceea, daca ai fost diagnosticat cu hipertensiune arteriala, este recomandat un regim cu cat mai putina sare. Medicii spun ca este indicat sa nu consumi mai mult de 5-6 g de sare pe zi.

Poti manca, in schimb, peste nesarat, carne de pui, de curcan, de vita, lapte degresat, iaurt, urda dulce, cas, ciorbe si supe. In ceea ce priveste dulciurile, le poti manca pe cele de casa, care nu au praf de copt ori bicarbonat de sodiu. Pestele gras scade tensiunea

Persoanelor cu tensiunea arteriala crescuta nu trebuie sa le lipseasca din dieta nici alimentele bogate in acizi grasi Omega 3, precum pestele gras (macrou, hering, somon), ulei de rapita si de soia, broccoli, seminte de dovleac, conopida si nuci. Pentru reglarea tensiunii, este important sa nu existe deficiente de potasiu, care favorizeaza eliminarea sarii din organism. Un hipertensiv are nevoie de un aport zilnic de 5 g de potasiu. Legumele verzi, cerealele integrale, nucile, produsele lactate si pestele sunt surse importante de magneziu.

Cand ai mai multe sanse sa slabesti dupa o sarcina

"Nu am organsm. ... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro