Dieta japonezului laureat cu premiul Nobel: ajuta la scaderea in greutate si regenerarea celulara

Dieta japonezului laureat cu premiul Nobel: ajuta la scaderea in greutate si regenerarea celulara

Ce se intampla daca restrangeti fereastra de mancare Oamenii de stiinta au testat schimbarile produse in organismul oamenilor care si-au redus fereastra alimentara la 12, 8, 6 sau 4 ore. Aceasta inseamna ca nu trebuie sa tii cont de senzatia de foame care te provoaca sa mananci la fiecare trei ore.

acum 10 luni (14 May 2018)

Yoshinori Ohsumi, cercetator japonez specializat in biologie celulara, a descoperit un principiu al mancatului care promite scaderea in greutate si regenerarea celulara.

Cand crestem perioada in care resimtim senzatia de foame, celulele recicleaza tot ce este vechi si inutil si reintineresc.

Daca pana acum se credea ca mancatul putin si des duce la incetinirea acumularii de grasimi in organism, cercetatorul japonez contrazice aceasta teorie. Conform cercetarilor efectuate in 2017, cei care mananca intre orele 8.00 si 20.00 sunt mai predispusi la probleme de sanatate decat cei care mananca intre orele 8.00 si 14.00. Cand fereastra de dieta este mai restransa, riscul de a dezvolta diabet , anemie sau obezitate este mai mic.

Ce se intampla daca restrangeti fereastra de mancare

Oamenii de stiinta au testat schimbarile produse in organismul oamenilor care si-au redus fereastra alimentara la 12, 8, 6 sau 4 ore. Diferenta a fost ca cei care au avut ferestele alimetare mai mici, au reusit sa scape mult mai repede de kilogramele in plus. Acest lucru se datoreaza faptului ca organismul arde mai multa grasime pe timp de noapte si senzatia de foame scade.

Conform teoriei cercetatorului japonez fereastra alimentara are urmatoarele beneficii: Protectia impotriva luminii UV, a cancerului de piele si incetinirea procesului de imbatranire. Scade riscul cancerului de san, tensiune arteriala si riscul bolilor de inima Creste calitatea somnului.

Cum sa va construiti programul Luati micul dejun la 30-60 de minute dupa trezire. Reduceti fereastra alimentara la 6-8 ore, fara a schimba numarul de calorii. Nivelul hormonilor creste la ora 8.00 dimineata, la 13.00 si la 19.00. Aceasta inseamna ca nu trebuie sa tii cont de senzatia de foame care te provoaca sa mananci la fiecare trei ore. ... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro