Despre marketing si sentiment in alegerea benzinei
Si atunci cand vrei ceea ce e cel mai bun pentru masina ta, conditia de la care se pleaca in rezolvarea dilemei sta de obicei in cautarea raspunsului printre membrii familiei, printre amici sau cunostinte de incredere. Bineinteles, ca spatiu, statia de carburanti satisface un cumul de nevoi, serviciile disponibile creeaza un context, pretul conteaza in alegere, dar chiar si in lipsa unor aptitudini tehnice de evaluare a performantei unui combustibil, grija pentru investitia de mii de euro, pentru masina, te face sa alegi in functie de perceptia calitativa.
Si atunci cand vrei ceea ce e cel mai bun pentru masina ta, conditia de la care se pleaca in rezolvarea dilemei sta de obicei in cautarea raspunsului printre membrii familiei, printre amici sau cunostinte de incredere. Si asta nu de ieri, de azi. Noi, la Rompetrol, incercam in fiecare zi sa ne punem in pielea clientului care intra in statiile noastre cu o banala nevoie, aceea de a-si cumpara benzina. Ei bine, el trebuie sa stie ca alimentand de la Rompetrol obtine in primul rand un carburant livrat la cele mai inalte standarde de calitate", spune Gabriela Budisteanu. Rompetrol este prima companie care a introdus pe piata romaneasca de carburant un produs menit nu doar sa alimenteze, ci si sa protejeze motorul masinii. E vorba despre Efix, cel care printr-o tehnologie speciala a reusit sa creasca si performanta motorului si sa reduca consumul.
Majoritatea alimenteza masina cu carburant ca sa functioneze, sa poata merge mai departe, iar benzinaria nu este neaparat o destinatie in sine. Bineinteles, ca spatiu, statia de carburanti satisface un cumul de nevoi, serviciile disponibile creeaza un context, pretul conteaza in alegere, dar chiar si in lipsa unor aptitudini tehnice de evaluare a performantei unui combustibil, grija pentru investitia de mii de euro, pentru masina, te face sa alegi in functie de perceptia calitativa. "Este vorba de un produs cu valoare adaugata. In primul rand trebuie sa fii de incredere, dar forma frumoasa nu influenteaza esenta si calitatea produsului pe care-l livrezi." Ne punem in pielea soferului, incercam sa identificam care sunt nevoile lui si cum sa ii oferim valoare. Soferul este atent la calitate, iar noi, ceea ce facem in fiecare zi, atat in zona de marketing, cat si in zona de rafinarie si in toate procesele noastre, avem in vedere calitatea si oferirea ei la un standard cat mai inalt", a completat Gabriela Budisteanu. ... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro