De la Clive Owen la Scott Eastwood - promovare de Hollywood pentru BMW Seria 5
Noul model isi doreste nu doar sa fie un sedan de business ultrasofisticat, dar si un automobil deosebit de sportiv, care se raporteaza, in spiritul marcii, la "placerea de a conduce", astfel ca experienta de la volan ramane una din calitatile definitorii ale modelului. Noul model isi doreste nu doar sa fie un sedan de business ultrasofisticat, dar si un automobil deosebit de sportiv, care se raporteaza, in spiritul marcii, la "placerea de a conduce", astfel ca experienta de la volan ramane una din calitatile definitorii ale modelului. Cu un comportament dinamic de exceptie, un pachet fara egal de sisteme de asistenta, conectivitate unica si functii intuitive de control, modelul stabileste noi standarde in lumea auto.
Acum, lansarea noului BMW Seria 5 este marcata de campania internationala "BUSINESS ATHLETE", cu actorul Scott Eastwood (Suicide Squad, Fury, The Longest Ride) in prim-plan. Comunicare digitala fara precedent inainte lansarii
Actuala campanie a inceput deja din 2016, cu numeroase activitati premergatoare lansarii, in peste 40 de piete de pe mapamond. Orientata in principal pe canalele digitale, comunicare este in conformitate cu rolul de pionierat pe care BMW Seria 5 il are in conectivitate si digitalizare. Chiar primul post al actualei campanii a generat peste 18 milioane de contacte pe Facebook si peste 24 de milioane pe Instagram. Scurtmetrajul a fost lansat intr-o serie de evenimente internationale si a avut debutul european chiar la Bucuresti, in cadrul festivalului de film "Le Films de Cannes au Bucharest ". Imediat dupa lansarea online, filmul a fost vizualizat de peste 5,5 milioane de fani pe YouTube. Reactiile presei au fost pozitive si doar acestea au inregistrat o audienta de peste 125 de milioane de oameni la nivel mondial.
"BMW Films este o prezenta reala in internetul social si este exemplul perfect al modului in care content marketingul autentic poate sustine si extinde, in mod organic, o campanie de produs", explica Hildegard Wortmann, director de brand BMW.
In acelasi timp, in lumea non-digitala, evenimente "closed rooms" in peste 70 de orase din lume, inclusiv 12 din Romania, au atras peste 70.000 de vizitatori, care au fost dornici sa vada designul si dotarile tehnice ale noului sedan business. Noul BMW Seria 5 Sedan este despre atractie conectivitatii fara precedent si dinamica imbunatatita suplimentar, avand tot ce trebuie pentru a asalta clasa business: pur si simplu, este BUSINESS ATHLETE. Comunicare se concentreaza pe inovatie, dinamism in clasa business si placerea condusului, accentuandu-le la niveluri diferite pe diversele piete de pe mapamond.
Colaborarile cu Scott Eastwood vor acoperi nu doar ... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro