De ce recomanda antrenorii alergarea pe nisip. Diferenta semnificativa de viteza in procesul de ardere a caloriilor

De ce recomanda antrenorii alergarea pe nisip. Diferenta semnificativa de viteza in procesul de ardere a caloriilor

Alergarea pe nisip este recomandata de tot mai multi specialisti din intreaga lume, intrucat scade considerabil presiunea la nivelul articulatiilor, sunt arse de 1,6 ori mai multe calorii in comparatie cu alergarea pe o suprafata dura, iar procesul de tonifiere a musculaturii picioarelor este mai rapid.

acum 73 luni (2 Mar 2017)

Alergarea pe nisip este recomandata de tot mai multi specialisti din intreaga lume, intrucat scade considerabil presiunea la nivelul articulatiilor, sunt arse de 1,6 ori mai multe calorii in comparatie cu alergarea pe o suprafata dura, iar procesul de tonifiere a musculaturii picioarelor este mai rapid. Expertii de la Asociatia Sportiva "SanaSport", organizatorii celui mai mare eveniment de maraton pe nisip din Europa, afirma ca suprafata inegala a nisipului va activa partea superioara si inferioara a corpului, imbunatatind pe termen lung coordonarea si echilibrul si ajuta la ajustarea stilului de alergare. "Alergarea pe nisip este, intr-adevar, mai solicitanta decat o alergare pe o suprafata dura, dar se pare ca beneficiile sunt mai mari. In al doilea rand, alergarea pe nisip ajuta foarte mult la tonifierea musculaturii, deoarece nisipul de sub picioare se misca concomitent cu miscarile noastre, iar toti muschii sunt pusi in functiune. "Alergarea pe nisip este de aproape doua ori mai solicitanta decat cea pe asfalt si presupune arderea unui numar de calorii de aproximativ 1,6 ori mai mare", adauga Daniel Antonaru. ... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro