CV-ul, reinventat de trei romani: cum ar arata pentru Andreea Esca sau Darth Vader

CV-ul, reinventat de trei romani: cum ar arata pentru Andreea Esca sau Darth Vader

Au peste 43.000 de utilizatori in intreaga lume, iar produsul acesta al lor a fost gandit de la inceput pentru Europa de Vest si Statele Unite ale Americii, unde piata muncii este mai deschisa la nou decat ar fi in Europa de Est sau Asia. Desigur, ti-ar trebui experienta de Photoshop si Illustrator, ceea ce nu e deloc greu pentru un designer grafic, dar devine un impas serios pentru un inginer specializat in electronica, pentru un director specializat in import - export sau pentru un producator de bere.

acum 37 luni (1 Aug 2016)

Acest startup Novoresume a pornit cu Andrei Kurtuy, Cristian Letai si Stefan Polexe. Ideea unui CV care sa iasa in evidenta, care sa fie concis si sa ii transmita angajatorului toate informatiile necesare a pornit de la Cristian. El voia sa se angajeze la Saxo Bank, in Danemarca, si la interviu s-a dus cu ceea ce el, designer grafic, a gasit ca este cea mai buna forma de promovare a lui in campul muncii. Pana acum, ei au mai creat astfel de CV-uri pentru Elon Musk, Darth Vader (pentru ca si un lord intunecat are nevoie de background profesional) si Deadpool.

Au peste 43.000 de utilizatori in intreaga lume, iar produsul acesta al lor a fost gandit de la inceput pentru Europa de Vest si Statele Unite ale Americii, unde piata muncii este mai deschisa la nou decat ar fi in Europa de Est sau Asia. O curiozitate a mea, dupa ce am vazut CV-urile care pot fi generate prin site-ul lor, a fost de ce exista grafice in loc de procente.

Se pare ca un procent, care nu e 100%, lasa loc de o intrebare - de ce nu te descurci foarte bine?, pe cand un grafic stabileste nivelul pregatirii altfel in mintea angajatorului.

Novoresume a fost lansat in versiune beta in februarie, iar de la primii utilizatori - studenti romani din strainatate - a venit si feedback. Unul dintre ei spunea ca a reusit sa se angajeze pe un post de PR part time la unul dintre trusturile media din Copenhaga. Daca un om specializat in recrutare a fost impresionat de o asa idee, inseamna ca are potentialul de a fi un CV al secolului XXI.

Esenta unui CV realizat prin site-ul lor este ca, fiind organizat pe o singura pagina, condenseaza informatia la ce este relevant: experienta in munca, abilitati si competente, educatie si atuurile care il fac pe candidat potrivit pentru acel job. Desigur, ti-ar trebui experienta de Photoshop si Illustrator, ceea ce nu e deloc greu pentru un designer grafic, dar devine un impas serios... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro