Curtea Generala a Uniunii Europene: Forma sticlei de Coca-Cola nu poate fi marca inregistrata
in 2011, producatorul american de bauturi racoritoare a introdus pe piata o sticla cu suprafata neteda, insa Oficiul pentru Armonizare in cadrul Pietei Interne (OHIM) a respins cererea de inregistrare a marcii, deoarece institutia declarat ca noul design nu avea nicio "trasatura distinctiva", conform publicatiei "The Wall Street Journal".
in 2011, producatorul american de bauturi racoritoare a introdus pe piata o sticla cu suprafata neteda, insa Oficiul pentru Armonizare in cadrul Pietei Interne (OHIM) a respins cererea de inregistrare a marcii, deoarece institutia declarat ca noul design nu avea nicio "trasatura distinctiva", conform publicatiei "The Wall Street Journal". Coca-Cola a contestat aceasta decizie in 2014, pe motiv ca noul design al sticlei reprezinta o "evolutie naturala" a originalului, care a fost proiectat in urma cu mai bine de un secol. In conformitate cu legislatia UE, un produs poate obtine statut de marca inregistrata, doar daca acel produs poate fi recunoscut de consumatori prin forma sa, nu si in combinatie cu logo-ul companiei. Un reprezentant al Coca-Cola a declarat ca aceasta decizie reprezinta o dezamagire pentru companie si ca aceasta ia in considerare o eventuala contestatie la Curtea de Justitie a Uniunii Europene. ... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro