Cum tai pofta de mancare si cum tii apetitul sub control. Cele mai banale surse de proteine care ne satura rapid

Cum tai pofta de mancare si cum tii apetitul sub control. Cele mai banale surse de proteine care ne satura rapid

Astfel, persoanele care consuma fulgi de ovaz nu vor simti nevoia sa manance alte gustari, pentru ca aceste alimente sunt bogate in fibre si proteine si au si o cantitate mare de beta glucan. "Fibrele din ovaz absorb cantitati mari de apa astfel ca te vei simti mai satul pe o perioada mai lunga de timp si vei manca mai putin.

acum 42 luni (10 Feb 2016)

Cu un indice glicemic scazut, acesta si are calitatea de a mentine senzatia de satietate mai mult timp. Astfel, persoanele care consuma fulgi de ovaz nu vor simti nevoia sa manance alte gustari, pentru ca aceste alimente sunt bogate in fibre si proteine si au si o cantitate mare de beta glucan.

"Fibrele din ovaz absorb cantitati mari de apa astfel ca te vei simti mai satul pe o perioada mai lunga de timp si vei manca mai putin. Ovazul constituie optiunea cea mai sanatoasa pentru un mic dejun perfect pentru ca un singur bol de ovaz poate face minuni pentru corpul tau.

Continutul bogat de fibre ajuta la mentinerea unui tranzit intestinal sanatos, astfel ca nu vei mai avea nevoie de laxative.

Doi hormoni geniali

Nucile au in compozitia lor doi hormoni care inhiba apetitul: grelina si peptida, care transmit creierului mesajul de satietate. Ele reprezinta o important sursa de proteine, grasimi nesaturate si acizi grasi omega 3, ceea ce le face un puternic aliat in mentinerea greutatii. Astfel, nu vei mai simti nevoia de a consuma alte gustari intre mesele principale. Consumul periodic de nuci proaspete intareste vasele de sange si previne deteriorarea acestora, mai ales la varstnici. Datorita bogatiei in vitamina E, consumatorii de nuci prezinta risc minim de a face un atac de cord.

Protejeaza inima si sistemul digestiv

Semintele de in pot fi adaugate cu succes in painea facuta in casa, salate sau iaurturi. Acestea sunt indicate in curele de slabire, de detoxifiere si pentru a capata mai multa energie.

Semintele de in sunt extrem de bogate in vitamine, minerale, magneziu si mangan, fibre, fitochimicale, multe dintre acestea incluzand antioxidanti. De asemenea, aceste seminte au si acizi omega 3, importanti in combaterea inflamatiilor. Semintele de in ajuta la scaderea colesterolului si nivelului de zahari din sange, previn bolile cardiovasculare, intarzie imbatranirea oaselor si a pielii, ajuta la m... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro