Cum se vad clientii romani din varful imperiului BMW

Daca occidentalii sunt mai interesati de serviciile de care beneficiaza dupa ce cumpara un autoturism de lux, clientii din Romania prefera sa plateasca dobanzi cat mai mici, a povestit pentru RL un roman care face parte din conducerea BMW Germania. Iar aceasta abordare nu are nici o legatura cu veniturile noastre, mai preocupati de rata lunara sunt si cei care isi permit sa cumpere masini de la 50.000 de euro in sus. De la vanzator de Solenza, in conducerea "BMW Group in Germania" George Poparlan a ajuns intr-o functie de conducere in cadrul BMW Group in Germania la numai 37 de ani.

acum 75 luni (11 May 2015)

Daca occidentalii sunt mai interesati de serviciile de care beneficiaza dupa ce cumpara un autoturism de lux, clientii din Romania prefera sa plateasca dobanzi cat mai mici, a povestit pentru RL un roman care face parte din conducerea BMW Germania. Desi au uneori la bord si 150.000 de kilometri, cele mai multe dintre masini arata aproape ca noi. Raspunsul nu tine, asa cum ne-am astepta, doar de numarul de gropi in asfalt, ci si de mentalitate.

George Poparlan este un brailean care a ajuns acum unul dintre managerii de dezvoltare ai BMW Germania pentru Europa de Est, Africa si Orientul Mijlociu. Romanii sunt mai atenti sa aiba o rata lunara mica si mai putin interesati sa obtina servicii de calitate. "In Vest, se pune accent pe serviciile pe care le inglobeaza un serviciu financiar, respectiv servicii de asigurare, masini de inlocuire oferite in perioada cat autoturismul este in reparatii, prioritate si chiar gratuitate la service. Sunt multe facilitati de care clientul este atras", a precizat Market Development Manager EMEA Region pentru BMW Germania. Iar aceasta abordare nu are nici o legatura cu veniturile noastre, mai preocupati de rata lunara sunt si cei care isi permit sa cumpere masini de la 50.000 de euro in sus. "Diferenta nu tine de potenta financiara a clientului, mai ales in cazul segmentului premium, ci de mentalitate. Si in cazul unor clienti mai importanti, in Vest merg pe serviciile de finantare, aici aleg varianta cu rata mai mica. Chiar si un birou notarial, unul de avocatura sau o companie multinationala aleg aceasta din urma optiune. In Europa de Vest, masinile cu o vechime de trei-patru ani sunt mult mai intretinute decat cele din Europa de Est, pentru ca acolo leasingul operational este mult mai des folosit. Asta inseamna ca prin produsul de finantare clientii beneficiaza de asigurare CASCO, garantie extinsa si alte servicii ce reduc gradul de uzura", a precizat George Poparlan.

Mai mult, occidentalul prefera leasingul operatio... Citeste intreg articolul pe romanialibera.ro