Cum se pastreaza muraturile pentru a fi benefice sanatatii

Cum se pastreaza muraturile pentru a fi benefice sanatatii

Nutritionistul aradean Dan Merisca spune ca, dincolo de ce cunoastem noi despre muraturi, putem beneficia de multiple avantaje daca tinem cont de cateva beneficii. Ele trebuie pastrate in recipiente de sticla sau lemn (niciodata de plastic), deoarece in procesul de fermentare se acumuleaza acid lactic", spune aradeanul.

acum 44 luni (6 Oct 2016)

Nutritionistul aradean Dan Merisca spune ca, dincolo de ce cunoastem noi despre muraturi, putem beneficia de multiple avantaje daca tinem cont de cateva beneficii. Se pare ca detaliul care face diferenta este recipientul in care sunt pastrate si anume acesta trebuie sa fie din sticla sau din lemn de dud. Cele mai eficiente forme de preparare si conservare sunt amestecul de legume diferite, in care aromele se intrepatrund. Ele trebuie pastrate in recipiente de sticla sau lemn (niciodata de plastic), deoarece in procesul de fermentare se acumuleaza acid lactic", spune aradeanul.

Acesta spune ca putini cunosc faptul ca muraturile astfel obtinute abunda de vitamine C, A, vitamina din complexul B. De asemena, ele contin bacterii benefice precum lactobactilii - responsabili cu echilibrul si sanatatea microflorei digestive si care cresc imunitatea organismului. Muraturile asortate abunda in antioxidanti, Vitamina C, E, A si fibre. Au un bogat continut in fibre ajutand la detoxifierea colonului si previne constipatia. Consumul acestor muraturi asortate este recomandat pentru: detoxifierea organismului, afectiuni digestive, afectiuni hepatice, obezitate, revigoreaza si revitalizeaza organismul, reface microflora intestinala in special dupa tratamente antibiotice, menopauza, cancer de colon, elimina colesterolul din tubul digestiv, surmenaj fizic si intelectual. E recomandata in afectiuni: gastrite, ulcere, astm bronsic, cancer de colon, deficiente de tranzit intestinal, paradontoza, febra, acnee, hemoroizi si obezitate. Castravetii murati contin minerale: potasiu, fier, magneziu, enzime si bacterii benefice organismului, (probiotice)- ce stimuleaza digestia proteinelor si grasimilor.

Muraturile sunt recomandate a se consuma asociate cu mancarurile grase. Nutritionistul mai spune ca nu trebuie sa faca exces de consum in special cei care prezinta riscul retentiei de apa. ... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro