Cum sa-ti incepi ziua perfect. Combinatia de alimente sanatoase pentru micul dejun

Cum sa-ti incepi ziua perfect. Combinatia de alimente sanatoase pentru micul dejun

Masa de dimineata este foarte importanta, mai ales daca vreti sa scapati usor de cateva kilograme in plus, pentru a pastra echilibrul zaharului in sange, dar si pentru a avea energie pe tot parcursul zilei. Crema de grau cu nuci de artar si afine Crema clasica de grau devine mai sanatoasa si mai plina atunci cand o preparati cu un lapte fara grasimi bogat in calciu si o topiti cu nuca de omega-3 ambalate si cu seminte de in.

acum 17 luni (31 Mar 2018)

Masa de dimineata este foarte importanta, mai ales daca vreti sa scapati usor de cateva kilograme in plus, pentru a pastra echilibrul zaharului in sange, dar si pentru a avea energie pe tot parcursul zilei. Dimineata, depozitele de energie sunt epuizate cu pana la 80% fata de noaptea precedenta. Acesta este motivul pentru care, potrivit unui studiu recent, persoanele care obisnuiesc sa manance la micul dejun au de aproape 5 ori mai putine sanse sa devina obeze decat cei care nu fac asta. Studiile au aratat ca ouale la micul dejun cresc senzatia de satietate, reduc aportul de calorii la urmatoarea masa si ajuta la mentinerea nivelului constant de zahar din sange si a nivelului de insulina. Daca este iaurt grecesc este si mai bine, pentru ca este bogat in proteine. Este bogata in cofeina, care s-a dovedit a imbunatati starea de spirit, vigilenta si performanta mentala. Ovazul este cea mai buna alegere pentru micul dejun pentru iubitorii de cereale. Sunt, de asemenea, una dintre cele mai bune surse de fibre. Sunt de mare ajutor si in curele de slabire. Sunt bogate in fibre vascoase care te ajuta sa te simti plin de cateva ore dupa ce mananci. Este bogata in proteine, creste metabolismul, produce senzatie de satietate si scade ghrelinul - "hormonil al foamei". IDEI PENTRU MICUL DEJUN Clatite facute cu fina integrala Faina integrala din grau si ouale imbogatite cu omega-3 transforma clatitele intr-o hrana sanatoasa. Scortisoara si semintele de in, ofera o aroma si o textura dulce, reconfortanta. Smoothie de Mango

Curatati fructul si pastrati-l la frigider peste noapte pentru un mic dejun rapid si sanatos. Iaurtul de vanilie si tofu ofera o textura groasa, cremoasa; Crema de grau cu nuci de artar si afine

Crema clasica de grau devine mai sanatoasa si mai plina atunci cand o preparati cu un lapte fara grasimi bogat in calciu si o topiti cu nuca de omega-3 ambalate si cu seminte de in. Siropul de mustar si vanilia adauga o dulceata satisfacatoare. Sendv... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro