Cum sa slabesti rapid primavara: Dieta in patru puncte propusa de o americana

Nutritionista americana Melina Jampolis are si o sugestie de meniu pentru cei care vor sa scape repede de kilogramele in plus, conform CNN: Mic dejunO omleta dintr-un ou intreg si doua albusuri, amestecate cu o cana de spanac si prajita in doua linguri de ulei de masline O cana de capsuni O cana de ceai verde cu lamaie Gustare intre meseO cana de iaurt simplu PranzSalata din trei cani de verdeturi (salata, spanac, leurda, ceapa verde etc.), 100 g proteine slabe cum ar fi carne de pui sau ton, o jumatate de cana de fasole, legume colorate (ardei, morcovi, rosii, castraveti etc.), o lingura de ulei de masline si doua linguri de otet O cana de ceai verde rece cu lamaie Gustare intre meseUn mar mic si un sfert de cana de nuci O cana de ceai verde cu lamaie Cina120 g peste Doua cani de legume (coapte sau calite in doua linguri de ulei de masline) O jumatate de cana de orez brun sau de paste integrale 30 g ciocolata neagra (optional)

acum 43 luni (27 Apr 2016)

Dieta de primavara propusa de nutritionista americana Melina Jampolis este usor de urmat si va da rezultate rapide, daca sunt respectate cele patru principii esentiale: Dubleaza cantitatea de legume si redu la jumatate carbohidratii, ca painea, pastele, orezul, cartofii, cerealele etc. De exemplu, daca miscarea ta obisnuita este mersul pe jos, incearca sa alergi cate 30 de secunde si apoi sa mergi pentru un minut si sa repeti aceasta succesiune de zece ori. Daca dormi mai putin de sase ore pe noapte, senzatia de foame de-a lungul zilei va fi mai puternica si va apare mai des.

Nutritionista americana Melina Jampolis are si o sugestie de meniu pentru cei care vor sa scape repede de kilogramele in plus, conform CNN:

Mic dejunO omleta dintr-un ou intreg si doua albusuri, amestecate cu o cana de spanac si prajita in doua linguri de ulei de masline O cana de capsuni O cana de ceai verde cu lamaie

Gustare intre meseO cana de iaurt simplu

PranzSalata din trei cani de verdeturi (salata, spanac, leurda, ceapa verde etc.), 100 g proteine slabe cum ar fi carne de pui sau ton, o jumatate de cana de fasole, legume colorate (ardei, morcovi, rosii, castraveti etc.), o lingura de ulei de masline si doua linguri de otet O cana de ceai verde rece cu lamaie

Gustare intre meseUn mar mic si un sfert de cana de nuci O cana de ceai verde cu lamaie

Cina120 g peste Doua cani de legume (coapte sau calite in doua linguri de ulei de masline) O jumatate de cana de orez brun sau de paste integrale 30 g ciocolata neagra (optional) ... Citeste intreg articolul pe romanialibera.ro