Cum sa slabesti fara infometare, cu DIETA hipocalorica

Citeşte şi: Dieta de o săptămană: Ce recomandă nutriţionistul să mănanci ca să scapi repede de kilogramele in plus Un meniu hipocaloric sănătos, de 1.600 de calorii, conține 300 g de fructe, 400 g de legume, 600 g de produse lactate, 140 g de alimente sănătoase care conțin proteine, 140 g de boabe, cereale și semințe, cinci lingurițe cu uleiuri și 121 de calorii din orice aliment preferi.

acum 55 luni (23 Jul 2015)

Regula care stă la baza dietei este consumul unui anumit număr de calorii, calculat in funcţie de greutatea, sexul şi nivelul tău de activitate fizică, potrivit healthyeating.sfgate.com. Ce reguli simple trebuie să urmezi

Poţi incepe regimul cu o regulă simplu de respectat, care te va face să pierzi jumătate de kilogram pe săptămană - mănancă astfel incat să consumi, in total, un număr mai mic cu 500 de calorii decat de obicei.

Specialiştii au arătat că, petru a slăbi, femeile trebuie să consume intre 1.200 şi 1.600 de calorii pe zi, iar bărbaţii intre 1.500 şi 2.000, in funcţie de regimul alimentar obişnuit şi de activitatea fizică a fiecăruia.

Citeşte şi: Dieta de o săptămană: Ce recomandă nutriţionistul să mănanci ca să scapi repede de kilogramele in plus

Un meniu hipocaloric sănătos, de 1.600 de calorii, conține 300 g de fructe, 400 g de legume, 600 g de produse lactate, 140 g de alimente sănătoase care conțin proteine, 140 g de boabe, cereale și semințe, cinci lingurițe cu uleiuri și 121 de calorii din orice aliment preferi. Astfel, o porție de 28 g de alimente boabe este echivalentă cu 100 g de paste sau orez, o felie de paine sau 100 g de cereale pentru mic dejun.

Citește și: Dieta vegetariană flexibilă, cu "noua carne"

O porție din categoria proteinelor ar trebui să insemne un ou, un albuș și jumătate, jumătate de burger cu soia, 28 g de carne de carne slabă (pasăre de casă sau fructe de mare), 14 g de nuci sau 50 g de legume fierte.

Totodată, o linguriță cu ulei este echivalentă cu o șesime de avocado, 10 g de nuci sau semințe, 1.5 lingurițe cu unt de arahide, opt măsline mari sau o linguriță cu ulei vegetal.

Deschideți galeria foto de mai sus pentru a vedea un exemplu de meniu de 1.600 de calorii, format din mic dejun, gustare de dimineață, pranz, gustare de după-amiază, cină și gustare de seară. ... Citeste intreg articolul pe romanialibera.ro