Cum sa scapi de RACELI PE TIMP DE IARNA. Care sunt vitaminele care te scapa de GRIPA

Cum sa scapi de RACELI PE TIMP DE IARNA. Care sunt vitaminele care te scapa de GRIPA

Arsenalul complet in lupta cu iarna include vitaminele A, C, D, E, B7 si B12, dar si calciu si magneziu, fier, seleniu si ulei de peste, substante necesare pentru realizarea sutelor de reactii chimice care stau la baza mentinerii unei imunitati si sanatati bune, la cresterea dintilor si a oaselor.

acum 57 luni (4 Oct 2014)

Pentru a face fata frigului si gerului, copiii au nevoie de protectie suplimentara si, cum nu mai mananca din plin legume si de fructe, pentru a rezista presiunilor exterioare, poate fi nevoie, si de suplimente cu vitamine si minerale. Arsenalul complet in lupta cu iarna include vitaminele A, C, D, E, B7 si B12, dar si calciu si magneziu, fier, seleniu si ulei de peste, substante necesare pentru realizarea sutelor de reactii chimice care stau la baza mentinerii unei imunitati si sanatati bune, la cresterea dintilor si a oaselor. De exemplu, vitaminele A, D si E pot fi stocate in organism mai mult timp, deci, nu trebuie consumate zilnic. In schimb, vitaminele B si C nu pot fi stocate si parasesc foarte repede organismul, iar alimentele care le contin trebuie consumate zilnic, pentru "a face plinul". In plus, ajuta la dezvoltarea optima a sistemului cardiovascular si a ochilor si mentine pielea sanatoasa. Alimentele cu cel mai mare continut de vitamina C sunt citricele, kiwi, ardeii verzi si rosii, capsunile, tomatele, broccoli, cartofii (in special cartofii dulci), salata si legumele verzi, varza, fructele de padure si ananasul. Totusi, doza indicata copiilor nu trebuie sa treaca de 500 de mg pe zi, pentru a evita tulburarile digestive (diaree, dureri de burta). Atat in cazul copiilor, cat si in cazul adultilor, vitamina A fortifica sistemul natural de aparare al organismului, tinand virusurile si bacteriile la distanta, mentine sanatatea ochilor, a pielii si a unghiilor. Principalele surse de vitamina A sunt morcovii, spanacul, ardeiul gras, galbenusul de ou, laptele integral, ficatul, portocalele, caisele, piersicile, dar si cerealele "imbogatite". ... Citeste intreg articolul pe realitatea.ro