Cum sa reduci nivelul colesterolului cu ajutorul alimentatiei

Cum sa reduci nivelul colesterolului cu ajutorul alimentatiei

Depunerile de grasime de la nivelul peretilor arterelor incetinesc fluxul sangvin si se poate ajunge la atac de cord atunci cand, spre exemplu, un vas de sange eset complet blocat.

acum 51 luni (14 May 2015)

Depunerile de grasime de la nivelul peretilor arterelor incetinesc fluxul sangvin si se poate ajunge la atac de cord atunci cand, spre exemplu, un vas de sange eset complet blocat.

Un risc major il prezinta diabeticii, care se confrunta deseori cu LDL in exces, HDL diminuat si trigliceride peste nivelul adecvat, ceea ce ii face mult mai vulnerabili fata de bolile de inima si de afectiunile de la nivelul arterelor. Specialistii DONA recomanda un consum constant de seminte de canepa, in, susan, nuci, migdale si alune, care sunt o sursa excelenta de proteine si fibre.

Acestea din urma sunt extrem de importante si benefice atunci cand provin din cereale si fructe.

Legumele raman o sursa pretioasa de vitamine si minerale, dar si de fibre, care contribuie la reducerea colesterolului, acelasi rol avand si grasimile nesaturate (in special cele mononesaturate) si acizii grasi Omega3.

Toate aceste grasimi bune se gasesc in peste (somon, sardine, creveti etc.), uleiuri vegetale (de in sau de rapita), avocado, precum si in mazare, fasole, conopida, varza de Bruxelles.

Totodata, plante precum anghinarea, papadia si rozmarinul sunt binecunoscute pentru rolul si capacitatea lor de diminuare a nivelului colesterolului. ... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro