Cum sa iei plasa cu Cioran. Doi tineri din Cluj au scos pe piata sacose cu citate din autori romani

Cum sa iei plasa cu Cioran. Doi tineri din Cluj au scos pe piata sacose cu citate din autori romani

In 2014, cand au lansat Tricoultura, cei doi luasera deja in calcul ca intr-o buna zi vor trece si la bratari, rucsaci sau bandane si la felurite alte suporturi pentru promovarea scriitorilor romani. "Treaba a mers surprinzator de bine inca din primul an, mai ales dupa vizibilitatea castigata prin festivalurile la care am participat, prin parteneriatul cu libraria din buricul Clujului, cum le zicem noi celor de la Bookstory si prin sustinerea lui Victor Miron de la "Cartile pe Fata" (o campanie inedita de promovare a lecturii, n.

acum 98 luni (18 May 2016)

In 2014, cand au lansat Tricoultura, cei doi luasera deja in calcul ca intr-o buna zi vor trece si la bratari, rucsaci sau bandane si la felurite alte suporturi pentru promovarea scriitorilor romani. Dintre toate astea, cel mai la indemana s-au dovedit a fi sacosele, un accesoriu tot mai la moda si mai accesibil. "Era chiar inainte de Electric Castle si ni s-a parut un moment potrivit sa venim cu ceva nou. Obisnuim sa ne sarbatorim scriitorii la fiecare aniversare cu cate o saptamana dedicata lor: cateva citate sau versuri memorabile, reprezentate haios si cu mare priza la cei care ne urmaresc. "S-au bucurat de foarte mare succes, mai ales cele cu versuri de de Nichita Stanescu, dupa care fetele s-au dat in vant. Sacosele cu citate pot fi purtate la picnic sau la plaja, pline cu carti sau merinde, care mai de care mai alese. Sacosele sunt 100% bumbac si se vand cu 25 de lei bucata. Pe langa pagina de Facebook, acestea sunt la mare cautare pe la festivalurile cu muzica buna de la Cluj, cum ar fi "Electric Castle" sau "Jazz in the Park".

Desi este o activitate de nisa, comertul cu produse imprimate cu citate si figuri ale unor personalitati ale culturii romane a prins la public. "Treaba a mers surprinzator de bine inca din primul an, mai ales dupa vizibilitatea castigata prin festivalurile la care am participat, prin parteneriatul cu libraria din buricul Clujului, cum le zicem noi celor de la Bookstory si prin sustinerea lui Victor Miron de la "Cartile pe Fata" (o campanie inedita de promovare a lecturii, n. "Sunt amuzante si sunt pentru toata lumea, se pot purta de Paste, de vara, de iarna, de Craciun, deasupra sau dedesubt", sutine clujeanul. Despre planuri si proiecte ale momentului, tanarul spune ca "anul acesta ne laudam, deocamdata, cu lansarea pe tricou a lui Petre Tutea, cu un citat care noua ne place foarte tare: "Omul este un ghem de intrebari". "Pentru vara care vine, ne pregatim sa il lansam pe mult-asteptatul Mircea Eliade - probabil modelul care n... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro