Cum recunoastem lipsa de calciu din corp, mineralul care tine inima vie

Cum recunoastem lipsa de calciu din corp, mineralul care tine inima vie

"Lipsa de calciu se poate manifesta prin tremor, palpitatii, insomnie sau somnolenta, lesinul de cateva secunde care nu implica si pierderea totala a starii de constienta, pierderi de memorie si scaderea capacitatii de memorare si a atentiei. In 100 de grame de broccoli fiert se gasesc 74 mg de calciu si 123 mg de vitamina C care ajuta la absorbtia calciului.

acum 19 luni (8 May 2018)

"Lipsa de calciu se poate manifesta prin tremor, palpitatii, insomnie sau somnolenta, lesinul de cateva secunde care nu implica si pierderea totala a starii de constienta, pierderi de memorie si scaderea capacitatii de memorare si a atentiei. De asemenea, pot aparea si simptome ca senzatie de amorteala la nivelul membrelor, furnicaturi in degete, palme sau picioare", spune dr. Ce afectiuni genereaza Din cauza lipsei de calciu pot aparea si boli precum osteoporoza si spasmofilia. Hipocalcemia netratata poate avea in timp consecinte grave pentru organism, de la osteoporoza pana la tulburari de memorie, reversibile pana la un punct, si cataracta. Calciul este elementul constitutiv de baza al dintilor si oaselor, este esential pentru mentinerea sanatatii acestora, intervine in secretia insulinei, este important pentru coagularea sangelui, pentru buna functionare a inimii, muschilor si nervilor. Se gaseste in: semintele de floarea-soarelui si de susan, legumele cu frunze verzi, fasole, conopida, varza, mazare, telina, algele marine, produsele lactate, migdale, soia, galbenusul de ou, portocale si broccoli. Fasolea, un aliat de nadejde O ceasca de suc de portocoale, proaspat stors, ofera aproximativ 72 mg de calciu. In afara de vitamina C si calciu, portocalele sunt de asemenea o buna sursa de potasiu, vitamina A si beta-caroten. De exemplu, fasolea alba contine aproximativ 175 mg de calciu la o portie de 100g. Broccoli, excelenta sursa de vitamine O ceasca cu aceste buchetele verzi ofera aproximativ 74 mg de calciu, impreuna cu 120 mg de vitamina C care va ajuta corpul sa absoarba mai usor calciul. Broccoli contine, de asemenea, mari cantitati de vitamina K, vitamina A, acid folic si fibre. In 200 de grame de broccoli se gaseste mai multa vitamina C decat intr-o portocala. In 100 de grame de broccoli fiert se gasesc 74 mg de calciu si 123 mg de vitamina C care ajuta la absorbtia calciului. ... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro