Cum poti trata pe cale naturala insomnia. Sfaturi medicale pentru nopti linistite

Cum poti trata pe cale naturala insomnia. Sfaturi medicale pentru nopti linistite

cina trebuie sa fie o masa usoara, relaxanta pentru organism, insa nu trebuie sa va culcati flamanzi deoarece foamea va trezeste Evitati consumul unor bauturi energizante Consumati, inainte de culcare o cana de ceai din plante cu efect relaxant Consumati seara un pahar de lapte cald Incercati sa faceti o plimbare de seara de 30-40 de minute care sa va relaxeze Evitati baia fierbinte seara Folositi o imbracaminte lejera pentru somn;

acum 35 luni (18 Nov 2017)

Grijile zilnice, fricile, starile de anxietate, emotia puternica data de un eveniment care se va petrece a doua zi sau alte sentimente si ganduri, ne fac sa stam ore bune in pat fara sa putem adormi, chiar daca suntem obositi. Insomnia duce la instalarea unei stari de oboseala generalizate in organism, iar persoana respectiva nu va mai da randament in activitatea zilnica pe care o are de desfasurat.

Pe langa tratamentul medical clasic care se administreaza in astfel de cazuri de catre specialisti, insomnia mai poate fi tratata si pe cale naturala, cu anumite ceaiuri relaxante sau facand unele lucruri inainte de culcare pentru a ne linisti.

La fel de utilizat este si ceaiul de tei, care are, de asemenea o actiune relaxanta asupra organismului.

Pe langa tratamentul naturist cu anumite plante, specialistii au si cateva sfaturi care pot duce la prevenirea insomniei: Ar fi bine sa aveti un program fix al orelor de culcare si trezire; ora optima pentru a adormi este 22.00, iar somnul trebuie sa fie de cel putin 7 ore Evitati seara orice activitate intensa care sa va suprasolicite Aerisiti bine dormitorul sau camera unde veti dormi inainte de culcare; cina trebuie sa fie o masa usoara, relaxanta pentru organism, insa nu trebuie sa va culcati flamanzi deoarece foamea va trezeste Evitati consumul unor bauturi energizante Consumati, inainte de culcare o cana de ceai din plante cu efect relaxant Consumati seara un pahar de lapte cald Incercati sa faceti o plimbare de seara de 30-40 de minute care sa va relaxeze Evitati baia fierbinte seara Folositi o imbracaminte lejera pentru somn; hainele stramte sau incomode nu va vor lasa sa dormiti linistit Apelati la cateva sedinte de masaj de relaxare.

... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro