Cum poti sa ramai cu silueta intacta dupa dezmatul culinar de Sarbatori

Cum poti sa ramai cu silueta intacta dupa dezmatul culinar de Sarbatori

Consumati zilnic 2 litri de apa, la care puteti adauga 1-2 cani de ceaiuri pentru digestie cum ar fi cel de ghimbir, de rozmarin sau de galbenele. Alexandra Olteanu spune ca un alt sa nu manancati mult de sarbatori ar fi sa nu purtati imbracaminte larga, ci una pe corp, astfel nu o sa puteti sa mancati mult prea mult deoarece va deranjeaza.

acum 44 luni (23 Dec 2015)

Nutritionistul aradean, Alexandra Olteanu, spune ca in primul rand, nu trebuie sa se faca abuz de niciun fel.

De asemenea, trebuie mancat pana va simtiti plini si trebuie sa va opriti cand va simtiti satisfacuti. Apoi, nu trebuie sa mancati toate felurile de la aceeasi masa, impartiti-le pe tot parcursul zilei.

"Ar fi bine si sa faceti pauze intre felurile de mancare.

De asemenea, aceasta spune sa nu se uite de exercitiile fizice. Douazeci-treizeci de minute de plimbare sau gimnastica in casa ar trebui sa existe in fiecare zi, chiar daca e sarbatoare. Consumati zilnic 2 litri de apa, la care puteti adauga 1-2 cani de ceaiuri pentru digestie cum ar fi cel de ghimbir, de rozmarin sau de galbenele. La fiecare pahar de alcool, incercati sa beti 1-2 pahare de apa", mai afirma nutritionistul aradean.

Alexandra Olteanu spune ca un alt sa nu manancati mult de sarbatori ar fi sa nu purtati imbracaminte larga, ci una pe corp, astfel nu o sa puteti sa mancati mult prea mult deoarece va deranjeaza.

"Sarbatorile de iarna reprezinta momente deosebite petrecute impreuna cu cei dragi, bucurati-va de ele si de mancarea pregatita ca la mama acasa, dar toate lucrurile faceti-le cu masura. Chiar daca v-ati bucurat un pic prea mult, incercati in zilele ulterioare sa consumati multe legume, fructe si lichide pentru a detoxifia si a perminte organismului sa isi revina la normal", incheie nutritionistul. ... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro