Cum poate deveni Constanta principala atractie turistica a Romaniei. "Sa ne apucam de treaba"

Cum poate deveni Constanta principala atractie turistica a Romaniei.

un Aqua Park de generatia a 3-a care sa poata fi folosit tot timpul anului, o Piata a Garii, un proiect de reamenajare a zonei de taluz a Constantei, astfel incat turistii sa aiba posibilitatea de a admira marea de la belvedere. Consultantul strategiei de dezvoltare si promovare turistica a Constantei a inclus in document si noi oportunitati pe care municipiul le-ar putea implementa pentru atragerea de vizitatori prin promovarea unui turism de afaceri, de evenimente culturale si cel de City Break.

acum 69 luni (6 Mar 2018)

Reprezentantii firmei Agorapolis SRL, castigatoarea, la mijlocul lunii august 2017, a licitatiei pentru realizarea strategiei de dezvoltare si promovare, au prezentat marti, 6 martie, analiza si diagnosticul cu privire la potentialul turistic al municipiului Constanta. Dincolo de lipsurile pe care le-am radiografiat, am propus lucruri extraordinare care sa uneasca comunitatea, sa transforme sederea unui turist intr-o experienta unica", a declarat primarul Constantei, Decebal Fagadau.

Printre aceste lucruri "extraordinare" s-ar numara construirea unui stadion de mari dimensiuni unde s-ar putea desfasura nu numai competitii sportive, ci si diferite concerte; un Aqua Park de generatia a 3-a care sa poata fi folosit tot timpul anului, o Piata a Garii, un proiect de reamenajare a zonei de taluz a Constantei, astfel incat turistii sa aiba posibilitatea de a admira marea de la belvedere.

"Turistii trebuie sa descopere Constanta nu doar prin prisma plajelor, marii, ci sa descopere un oras frumos, un oras milenar, niste oameni veseli, niste oameni care stiu sa traiasca in buna pace", a mai spus primarul orasului.

Un alt proiect de dezvoltare este cel al reabilitarii zonei pietonale Stefan cel Mare si finalizarea reabilitarii zonei Peninsulare.

Consultantul strategiei de dezvoltare si promovare turistica a Constantei a inclus in document si noi oportunitati pe care municipiul le-ar putea implementa pentru atragerea de vizitatori prin promovarea unui turism de afaceri, de evenimente culturale si cel de City Break. In acest sens, 63% dintre persoanele intervievate in cadrul unui sondaj de opinie care a stat la baza realizarii strategiei, spun ca si-ar dori sa vina in municipiul Constanta si in extra-sezon. De aici mai departe va trebui sa analizam cu foarte mare atentie daca se mai construieste si, mai ales, ce anume se mai construieste. Cred ca statiunea va fi deschisa pentru facilitati noi in ceea ce priv... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro