Cum plateste statul 14 ani rate la banci pentru gropile din asfalt. Povestea unui drum recent reabilitat cu milioane si distrus complet

Cum plateste statul 14 ani rate la banci pentru gropile din asfalt. Povestea unui drum recent reabilitat cu milioane si distrus complet

Orice sofer care trece pe drumul judetean 208H, prin comuna Corni (judetul Botosani), venind fie dinspre Vorona, fie dinspre Botosani, are impresia ca a nimerit pe un tronson lasat de izbeliste de cel putin doua decenii. Valoarea intregului credit, luat pentru mai multe proiecte de investitii in judet, este de 60 de milioane de lei, iar Consiliul Judetean Botosani s-a angajat sa achite toata suma in rate, timp de 14 ani.

acum 63 luni (17 May 2015)

Orice sofer care trece pe drumul judetean 208H, prin comuna Corni (judetul Botosani), venind fie dinspre Vorona, fie dinspre Botosani, are impresia ca a nimerit pe un tronson lasat de izbeliste de cel putin doua decenii. Si asta pentru ca, pe zone intinse, carosabilul este plin de gropi. In satul Corni, acestea sunt atat de intinse, incat stradania soferilor este de prisos. Drum reabilitat cu 7 milioane de lei, distrus in cinci ani In realitate, nu este vorba despre un drum uitat de autoritati. Este, de fapt, o artera de circulatie reparata cu bani grei de Consiliul Judetean Botosani, in urma cu doar 5 ani. Investitia in repararea DJ 208H a ajuns la 7 milioane de lei si s-a acoperit dintr-un credit bancar facut, in 2006, de CJ. Valoarea intregului credit, luat pentru mai multe proiecte de investitii in judet, este de 60 de milioane de lei, iar Consiliul Judetean Botosani s-a angajat sa achite toata suma in rate, timp de 14 ani. Drumul a fost reabilitat de un consortiu de firme, SC Construct Com SRL si SC Drumuri si Poduri S.A. Daca la inaugurare drumul arata ca in palma, acum, dupa doar cinci ani, este plin de cratere. Gropile de pe tronsonul de drum de la Sarafinesti FOTO Cosmin Zamfirache "Cum sa faci drum si sa nu tina nici 5 ani?!", spune cu naduf un satean din Sarafinesti. Pe de alta parte, sefii de la Consiliul Judetean sustin ca de vina ar fi camionele cu balast care tranziteaza zona, mergand la diferite lucrari din satele si localitatile apropiate. Nu cred ca este vorba despre calitatea lucrarilor facute la drum, ci de aceasta problema. Rate la banca pentru gropi Mai grav este, insa, ca acest drum plin de gropi a fost facut cu un credit la banca si ca lucrarile au iesit din garantie, astfel ca alte reparatii s-ar mai putea face, insa tot pe banii statului. La suma totala luata imprumut avem o rata de 500.000 de lei, plus 100.000 de lei dobanda. ... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro