Cum intretinem sistemul de esapament al masinii. Ce sunt imbinarile de evacuare

Cum intretinem sistemul de esapament al masinii. Ce sunt imbinarile de evacuare

Exista chiar si o teava de esapament care este proiectata pentru a purifica conductele de sub autovehicul, fiind conceputa de multe ori sub forma unei tevi duble de evacuare. Ce conecteaza componentele sistemului de esapament Teava de esapament este conectata de autoturism prin cateva coliere de etansare si puncte sudate. Multe sisteme de esapament sunt proiectate cu o imbinare de tip cordon, localizata in galeria de evacuare sau la teava in forma de Y a galeriei. Greutatile cu rol de amortizare Unele sisteme de esapament sunt proiectate cu amortizor pentru vibratie, care se prezinta sub forma unor greutati atasate tevii sau de parti ale conexiunii de tip cordon.

acum 67 luni (28 Oct 2017)

Teava de esapament este un element cheie pentru buna functionare a autoturismului. Multi soferi nu dau insa o prea mare importanta acestei componente a masinii, afland apoi pe propriul buzunar ce inseamna sa mergi cu un sistem de esapament defect chiar si o perioada scurta de timp.

"Pe de o parte, esapamentul permite controlarea nivelului de zgomot al vehiculului si, pe de alta parte, limitarea emisiilor poluante. La aceasta se adauga si socurile termice cauzate de succesiunea de porniri si opriri frecvente ale motorului.

In prezent, sistemele de esapament sunt compuse dintr-o multime de elemente scumpe. Cuprinde unul sau mai multi catalizatori, un senzor de oxigen, poate chiar si o toba de esapament in doi timpi. Exista chiar si o teava de esapament care este proiectata pentru a purifica conductele de sub autovehicul, fiind conceputa de multe ori sub forma unei tevi duble de evacuare.

Ce conecteaza componentele sistemului de esapament

Teava de esapament este conectata de autoturism prin cateva coliere de etansare si puncte sudate. Daca acestea sunt uzate sau defecte, diversele componente ale sistemului de esapament nu vor mai fi aliniate, iar asta va produce tot felul de probleme la autovehicul. Ideea este sa inspectati sasiul masinii pentru a descoperi daca sunt probleme la colierele de etansare ale tevii de esapament, daca aceasta este ruginita sau crapata.

Puteti instala o noua teava de esapament, daca aveti cunostinte de mecanica si ustensilele necesare, numai in cazul in care constatati ca aceasta este ruginita sau sparta. "In cazul in care sesizati ca se aud zgomote la contactul sistemului de esapament cu sasiul sau cu o componenta a acestuia, trebuie sa verificati existenta unor defectiuni la toba. Spatiul sistemului de esapament este limitat, iar in cazul in care apare necesitatea cresterii acestuia, exista posibilitatea de a se curba sau... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro