Cum impiedicam aparitia senzatiei de foame si poftele alimentare

Cum impiedicam aparitia senzatiei de foame si poftele alimentare

Potrivit nutritionistului Victoria Bolbat, o perioada de trecere ar trebui sa fie de aproximativ trei luni, scrie micetimes.com "In 95% din cazuri, obezitatea este o boala psihosomatica, supraalimentarea fiind o problema emotionala", este de parere psihoterapeutul Tatyana Romanovskaya. Apa este una dintre cele mai bune modalitati de a ne mentine sanatatea si de a scapa de senzatia de foame.

acum 50 luni (3 Jun 2018)

Potrivit nutritionistului Victoria Bolbat, o perioada de trecere ar trebui sa fie de aproximativ trei luni, scrie micetimes.com

"In 95% din cazuri, obezitatea este o boala psihosomatica, supraalimentarea fiind o problema emotionala", este de parere psihoterapeutul Tatyana Romanovskaya.

Daca va confruntati cu foamea fiziologica, in primul rand trebuie sa mancati proteine - acest nutrient are cea mai mare capacitate de a produce senzatia de satietate. Cantitatea de proteine ar trebui sa fie de aproximativ un gram pe kilogramul de greutate corporala.

De asemenea, in dieta ar trebui incluse fructe si legume, cereale (toate surse de fibre). Ar trebuie sa mancati inclusiv surse de grasimi bogate in omeg 3 - ulei de in, peste, avocado", recomanda nutritionistul. Aceste substante stimuleaza productia de insulina si provoaca pofta de mancare, indiferent daca stomacul este plin. Multi oameni confunda adesea senzatiile de foame si de sete.

Mananca ciocolata, dar numai varianta cu un continut de cacao de cel putin 70%.

Orice activitate de natura fizica creste nivelul de adrenalina in organism si reduce senzatia de foame. Apa este una dintre cele mai bune modalitati de a ne mentine sanatatea si de a scapa de senzatia de foame. Incercati sa beti un pahar de apa inainte de fiecare masa. ... Citeste intreg articolul pe adevarul.ro